Phantom_Lord Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som har erfaringer med dette xbox360 spillet? er det verdt 199 kr? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Blir veldig ensformig etterhvert, 159 kunne jeg ha betalt Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har spilt det på ps3 men regner ikke med det er så mange forandringene.Jeg syns spillet er kult jeg men ganske likt Mafia igrunn.GTA - Old days på en måte.Spillet er da verdt mer enn 159,- syns jeg.Kunne fint kjøpt det for 350-400 tenker jeg.Det eneste jeg kan komme på som du går glipp av som er kult på det spillet er aktvi bruk av sixaxis under slåsskamper. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 det er det absolutt verdt,du kan også laste ned diverse.Husker ikke alt da det er lenge siden jeg spilte det,men husker det var våpen og penger bl.a.Dette kostet noen kroner,ikke så mye. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 begynte å spela detta rett itte eg hadde sitt filmane. va jækla kult å utføra d eg hadde sitt på film. konge spel Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Underholdende og utrolig gøyalt, en stund............. Mangler Multiplayer... noe som trekker voldsomt ned........ Dårlig spillbarhet........ Over tid kommer du til å bli sånn passe lei og fullfører resten bare på trass.... Drit stusslig på sikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå