Cyrus86 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Her i går natt opplevde jeg noe helt forferdelig! Fikk ikke sove og fant tu at det var ekstremt kjedelig og da funderer man som regel om all slags mulig dr*tt. Så nå for tiden holder jeg på å case-modde litt og har tenkt å lakere kabinettet, men jeg har gjerne lyst på bil-finish på kabbis. Så tenkte jeg på hvordan det kan gå og hvor jeg kan få hjelp. Da jeg plutselig kom på in favoritt plass om hjelp til det mesten som har med data og gjøre. Nemelig overklokking.no Så vet jeg at dere har en case-mod guide og at det er litt om lakering der, men ikke en fullstendig guide til å få ekte bil-finish på kabbis. Så jeg lurer på om ok.no kan lage en steg-for-steg guide om lakering av kabbis? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tja - kommer snart et kabbis min vei, så aldri si aldri. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 tjoheisann! Jaja.. takk for svaret da Håper det blir noe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå