Archeron Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg lånte singstar til en bursdag vi skulle feire, og i løpet av natta fikk de visst noe hard medfart og den ene sluttet å funke. Nå kikker jeg etter erstatning til hun jeg lånte av, og ser det finnes endel rimelige pakker på ebay. Jeg regner med at kontaktene på amerikanske (eller andre utgaver) playstation-maskiner er like(?), men funker spillene? Eller er det sånn sone-forskjeller på dem som det er på DVD-er? EDIT: PAL og NTSC heter det kanskje! Er det forskjeller på selve spillene, eller er det bare snakk om selve ps-maskina? Endret 20. april 2008 av Archeron Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 ps2 spill er soneinndelte, så selve spillet vil nok ikke virke i hvertfall Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 det billigste spillet som selges med mikrofoner tror jeg hun har fra før, så det er ikke så farlig. jeg er mest nysgjerrig på om mic'ene vil funke på en norsk maskin? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 mikrofonene virker ja... er det kun mikrofonene som tok kvelden? begge to? Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 mikrofonene virker ja... er det kun mikrofonene som tok kvelden? begge to? nei, kun den ene. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 har muligens en til overs jeg, skal se om jeg finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå