J@cob Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Var nettop på klassetur i London. Rett før vi entret Hyde(park) så jeg og en kammerat noen damer som satt og røykte vannpipe. Etter det obligatoriske: "Hi, we're from Norway and we got polar bears in the street snakket", ble de ganske hyggelig og spurte om vi ville prøve. Det var faktisk så godt at vi bestilte en runde av en svært hyggelig servitør. Mens han satte den opp og prøvde å få den til å gå, knipset jeg noen bilder. 50mm brennvidde på begge. 100 i lukkertid og F4.5, Iso: 100 Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 bilde til venstre va virkelig tøft..ingenting å utsette Lenke til kommentar
pian Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hehe, røyka litt vannpipe når jeg var i england sist jeg og. mange morsomme smaker enig med gyt6, det til venstre var en innertier - det andre ble kjedelig i forhold. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det til venstre var veldig kult! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Drittøft! Digga de, spesielt det t.v. ja. Utrolig kult lys (ganske dramatisk egentlig)! Er det ute (sollys)? Likte også at det var gjennomsiktig munnstykke. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Helt naturlig lys. Ekte, autenisk sol! Skal ikke si meg uenig at bildet til venstre er best, takker for tilbakemeldinger. Edit: Slenger opp originalbildet Endret 20. april 2008 av J@cob Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Synest bildet til venstere var best. Veldig godt jobba for å egentlig være et "snap shot". Lenke til kommentar
si Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Enig med folket generelt. Det til venstre så faktisk skikkelig mystisk ut. Btw: Eple er min favoritt. -si Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det til venstre måtte jeg bare lagre på PC-en . Veldig fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå