retepnad Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvilket programer best til og konvertere med og hvilken filtype gir best kvalitet til Ipod Classic? Har konverteringsprogramma "Xilisoft Video Converter" og "Videora Ipod Converter" og er usikker på hvilken av filtypene jeg skal konvertere til på de listene som kommer frem når du har valgt videoen du skal konvertere. Håper noen skjønner hva jeg mener. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har god erfaring med ImTOO iPod Movie Converter. Vet ikke om det kommer best ut kvalitetsmessig, men det er enkelt å bruke, og resultatet er mer en godt nok for de fleste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mens jeg hadde PSP styret jeg fælt med h264 konvertering. beste og kjappeste resultatet fikk jeg til slutt ved å bruke en rekke kommandlinjeprogrammer. Laget en guide om hvordan man kunne bruke metoden til Zune, så skal i teorien virke på ipod: http://captain-odegard.com/zune.rar Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Det er dette jeg mener... Hvilke av formatene skal jeg velge for å få den beste kvaliteten på Ipod Classic? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hvis apple tv h264 480p funker ville jeg tatt den, om det ikek finnes en egen h264 konvertering for ipod der Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 iPod video og iPod classic er nesten den samme spilleren. Om du velger iPod video nesten nederst i listen vil du få et brukende resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå