Gå til innhold

Hosting av bilder signaturer etc

Anbefalte innlegg

Hei.

Har laget en signatur som er på 20 mb. Skulle prøve å få den inn på et forum, men det viser seg at bildet er for stort til å hoste. Prøvde imagehack men grensen det er bare 1.5 mb på bildet. Så trenger noe som er større. Vet dere om det er noen sider som hoster bilder som er på 20 mb eller større? Som dere skjønner så skal ha bildet i HTML script

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld at jeg spør - men et bilde på 20 mb til signatur? Et bilde på 20 mb er STORT, og bør absolutt komprimeres til en mindre størrelse.

Edit: For å svare på spørsmålet ditt også, nei - jeg vet ikke om noen tjenester som hoster bilder på 20 mb til bruk i forum. Håper ikke at det finnes heller, forsåvidt...

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg spør - men et bilde på 20 mb til signatur? Et bilde på 20 mb er STORT, og bør absolutt komprimeres til en mindre størrelse.

Edit: For å svare på spørsmålet ditt også, nei - jeg vet ikke om noen tjenester som hoster bilder på 20 mb til bruk i forum. Håper ikke at det finnes heller, forsåvidt...

Hvordan skal jeg å så fall få komprimert det da. Det jeg har laga en sånn animasjons banner er flere signaturer til en animasjon sånn at de fader ut og kommer sakte inn igjen. Skjønner?

Så hvordan vil du foreslå at jeg får den inn på forum? hvordan komprimerer jeg det bra nok?

Endret av edderkoppen
Lenke til kommentar

å ha en fil som er 20mb stor som signatur vil være som et mareritt for folk flest som siter på en moderat rask adsl linje.

har selv 10mb inn/ut linje, men det er ikke flertallet i norge.

prøv å komprimer filen så mye som mulig.

Lenke til kommentar
å ha en fil som er 20mb stor som signatur vil være som et mareritt for folk flest som siter på en moderat rask adsl linje.

har selv 10mb inn/ut linje, men det er ikke flertallet i norge.

prøv å komprimer filen så mye som mulig.

Du har 10mbit inn og ut-linje, som betyr at du bruker ca. 20 sekunder bare på å laste den ene signaturen.

Jeg vil tro at den signaturen ikke vil bli godkjent på noen forum, og du må bytte eller komprimere den uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...