Gå til innhold

"DVI 2:1 boks" - hvor få tak i?

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hei.

Jeg er på utkikk etter en "boks" av den typen hvor du kan koble til to dvi-enheter til samme skjerm (2:1), og ved et enkelt trykk på en knapp skifte mellom disse (kildene til bildet, så klart).

Er dette å oppdrive til en fornuftig pris? :)

Mvh

Mads.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hm. Men sett at jeg kjøper en HDMI-til-DVI-kabel til Xboxen, og samtidig kjører vanlig vga fra pcen. Vil da signalene kollidere når jeg har på begge maskinene samtidig, eller avhenger dette av skjermen min?

Edit: Skjermen støtter både dvi og vga-kabler.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

er det til pc så kan kvm switch være noe å se på, er det til tv så kan du kanskje vurdere en forsterker med xhdmi inn og x ut.

Bare for å komme med fler forslag

Hm. Men sett at jeg kjøper en HDMI-til-DVI-kabel til Xboxen, og samtidig kjører vanlig vga fra pcen. Vil da signalene kollidere når jeg har på begge maskinene samtidig, eller avhenger dette av skjermen min?

Edit: Skjermen støtter både dvi og vga-kabler.

på skjermen kan du velge analog eller digital modus og dermed hvilken inngang du vil bruke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Igjen, noe som slår meg:

Hvordan blir det da med lyden? Jeg har jo ikke høytalere innebygget i skjermen. Er det ikke da poengløst med hdmi til dvi-kabel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Greit, kanskje jeg er litt treg og trenger å få ting inn med teskje, men pytt. :p

post-86885-1208783971_thumb.jpg

Vil dette fungere? Og hvordan kan jeg evt. gå fram for å få lyd fra xboxen, når jeg ikke har høytalere innebygget i skjermen? Går ikke både lyd og bilde via hdmi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...