Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hei. Jeg er på utkikk etter en "boks" av den typen hvor du kan koble til to dvi-enheter til samme skjerm (2:1), og ved et enkelt trykk på en knapp skifte mellom disse (kildene til bildet, så klart). Er dette å oppdrive til en fornuftig pris? Mvh Mads. Endret 20. april 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bruker du dvi-hdmi-kabler er billige hdmi-svitsjer brukbare til slikt, monoprice har noen til meget overkommelige priser, men ellers er de heller ikke så dyre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hm. Men sett at jeg kjøper en HDMI-til-DVI-kabel til Xboxen, og samtidig kjører vanlig vga fra pcen. Vil da signalene kollidere når jeg har på begge maskinene samtidig, eller avhenger dette av skjermen min? Edit: Skjermen støtter både dvi og vga-kabler. Endret 20. april 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 er det til pc så kan kvm switch være noe å se på, er det til tv så kan du kanskje vurdere en forsterker med xhdmi inn og x ut. Bare for å komme med fler forslag Hm. Men sett at jeg kjøper en HDMI-til-DVI-kabel til Xboxen, og samtidig kjører vanlig vga fra pcen. Vil da signalene kollidere når jeg har på begge maskinene samtidig, eller avhenger dette av skjermen min? Edit: Skjermen støtter både dvi og vga-kabler. på skjermen kan du velge analog eller digital modus og dermed hvilken inngang du vil bruke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Igjen, noe som slår meg: Hvordan blir det da med lyden? Jeg har jo ikke høytalere innebygget i skjermen. Er det ikke da poengløst med hdmi til dvi-kabel? Lenke til kommentar
tvolsen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Søk på ebay (søk etter dvi switch). Kjøpte min der, og betalte vel ca 200 inkl frakt. Funker helt topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Greit, kanskje jeg er litt treg og trenger å få ting inn med teskje, men pytt. Vil dette fungere? Og hvordan kan jeg evt. gå fram for å få lyd fra xboxen, når jeg ikke har høytalere innebygget i skjermen? Går ikke både lyd og bilde via hdmi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå