Jo Are Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei Jeg lurer på om lydbildet blir helt ødelagt hvis jeg henger front høytalerene og center høytaleren i øre høyde og bak høytalerene i over dør høyde? Jeg har et Logitech z-5500 anlegg, takker for hjelp Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Høyttalerne kan vell skrus slik at de peker nedover. Uansett skal dette gå greit med tanke på surround-bildet. Center og sattelitt er lurt å ha i øre-høyde, da lyden blir best slik. Endret 20. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei Jeg lurer på om lydbildet blir helt ødelagt hvis jeg henger front høytalerene og center høytaleren i øre høyde og bak høytalerene i over dør høyde? Jeg har et Logitech z-5500 anlegg, takker for hjelp Det kan du trygt gjøre Har Z-5500 selv, og har gjort det på samme måte.. Skaper større romfølelse når du har bakhøyttalerne høyt oppe bak. Formen på de når du vrir basen er at de peker litt nedover av seg selv, så bare kjør ivei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå