mandela Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 er helt i begynnelsen av mission 1, hvor jeg nettopp har møtt han duden som blir brent i det rommet etter at jeg er ferdig med å snakke med ham. problemet er at jeg ikke klarer å hoppe bort til døra i det rommet fordi den sprekken i gulvet er altfor stor, jeg har prøvd mange ganger nå og det ender likt hver gang, jeg faller gjennom hullet og blir brent til døde Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 ser ikke noe rør i det rommet (der hvor kontakten man skulle møte ligger død) Lenke til kommentar
zefal Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 jeg trur det skal være en dør i det rommet ? jeg gjorde det faktisk i stad og hadde ingen problemer.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 er en dør det ryker ut av der, ta på deg night goggles og bein gjennom til du finner en dør der inne, er mye røyk så du mister litt liv Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er ikke det det rommet du kan pælme i stykker vinduene i taket da? Slik at røyken stikker sin vei? Blir en del lettere/sunnere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå