-Shark- Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dette fungerte fint før- men i senere tid så fungerer det ikke å: *Se på vg tv- den verken begynner å laste eller å spille av- står bare ''klar'' *Høre på Web radio- samme problemet her- kommer ikke noe ''buffering'' men kun ''klar'' Er en god stund siden maskinen ble formatert- og vill helst slippe å gjøre det kun for at dette skal fungere igjen. Har gjort: *Nyeste skjermkortdriver *Flash player er innstallert *active x skal være installert Kommer ikke på noe mer i farten. Setter pris på svar Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Vilket OS kör du? Vilken webläsare använder du? Endret 20. april 2008 av Robbiedeluxe Vi trenger ikke å kommentere hele innlegget som står ovenfor. :) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hmm, det er tydlig at det ikke bare er jeg som har problemer her nei Selv bruker jeg Mozilla + XPP, hos meg fungerer det ikke verken i Mozilla og IE6. Hilsen H-H Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hmm, det er tydlig at det ikke bare er jeg som har problemer her nei Selv bruker jeg Mozilla + XPP, hos meg fungerer det ikke verken i Mozilla og IE6. Hilsen H-H är det bara VG sina tv du sliter med? hur funkar det med webradio och eventuellt andra online "tv"? har du testat öppna URLen direkt i windows media player eller winamp eller VLC? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 *Flash player er innstallert Kun deler av VGTV bruker for øyeblikket flash, her er en link til en kategori som bruker flash : http://atvs.vg.no/?category_id=36 For det virker som om at det er windows media player plugin som ikke fungerer. Mitt beste tips er å laste ned og installere wmfdist11. http://spackfish.com/wmfdist11.zip Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hmm, det er tydlig at det ikke bare er jeg som har problemer her nei Selv bruker jeg Mozilla + XPP, hos meg fungerer det ikke verken i Mozilla og IE6. Hilsen H-H Ja- Bruker også Windows xp Pro. Kjører Opera og internett som nettlesere- fungerer ikke i noen av dem. *Flash player er innstallert Kun deler av VGTV bruker for øyeblikket flash, her er en link til en kategori som bruker flash : http://atvs.vg.no/?category_id=36 For det virker som om at det er windows media player plugin som ikke fungerer. Mitt beste tips er å laste ned og installere wmfdist11. http://spackfish.com/wmfdist11.zip På linken din til vg- kunne jeg faktisk se innslaget=) Skal prøve å laste ned det. Endret 20. april 2008 av -Shark- Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 At du kan se flash-videoen på VGTV bekrefter at det er windows media player plugin du har problemer med. wmfdist11 er forøvrig Windows Media Foundation 11 distributional, altså dekodingsdelen av det som kalles Windows Media Player 11, men uten selve avspilleren. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 At du kan se flash-videoen på VGTV bekrefter at det er windows media player plugin du har problemer med. wmfdist11 er forøvrig Windows Media Foundation 11 distributional, altså dekodingsdelen av det som kalles Windows Media Player 11, men uten selve avspilleren. Ja. Innstallerte den wmfdist11 som du sa. Gjennstår bare å reboote nå Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Nei, det er ikke bare VG jeg ikke kan se på. Dette gjelder også andre sider som bruke Windows media player. Alle steder med flash og lignende fungerer fint. Instalerer wmfdist11, nå gjelder å reboote da Kommer tilbake med resultat. Håper ikke jeg hijacker denne tråden, men vi har jo det samme problemet. Edit: Nå fungerer alt som det skal! Takk skal dere ha"! Endret 22. april 2008 av Head-Hunter Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ikke fått reboota enda jeg. Skal prøve i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå