Gå til innhold

[AoC]Hvilken type server skal du spille på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble utrolig glad når det stod at det ble rp-pvp servere tilgjengelig til aoc, jeg orker bare ikke folk som kaller seg LeetPwner og bare snakker om grinding og hvor mange tall som er på utstyret deres og lol wtf noob omg lmao og ødelegger alt som kunne tenkes å gi mer dybde i spillet. Forhåpentligvis vil Funcom blir flinkere til å luke bort de som ikke hører hjemme på en rp-server, enn det blizzard var. Man burde hvertfall slippe det som er tendensen i wow: at folk kom til rp-servere fordi der var det mer modne folk.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Da jeg først begynte med WoW spilte vi på pvp server, enda jeg ville på pve og mange angret under levellinga, men vi var der til vi rerollet horde på en pve server da TBC kom. Jeg har hele tiden ment at pve server er det beste for meg, ganking mens jeg levler suger så jævlig :(

På en annen side så ser pvp delen av AoC meget interessant ut, selv for en hardcore carebear som meg :)

Uansett, jeg regner med det blir pve server på meg, men er det noen som vet hvor mye pve det blir på maks lv? Om det er mye content å kose seg med, eller om det er mest rettet mot pvp?

Lenke til kommentar
RP-PVP.

Som flere har sagt, PVP for spenning og får å kunne drepe andre :)

RP for en spennende verden uten 13åringer "Killerkid666", eller "Legolas".

Er det grunnen? Disqusting. Burde være en server med nulltoleranse for non-RP-folk, rapporteringer og hurtige flyttinger. Ikke at jeg skal spille på en RP-server, men jeg unner de som vil, muligheten til å slippe de som kun skal spille på RP fordi de ikke vil ha "kids". Ender med at flesteparten velger RP-PVP pga antall og da er man like langt :roll: .

Lenke til kommentar

Ah altså jeg er RP'er, liker å dikte opp bakgrunn til karakteren min, leve meg skikkelig inn i spillet etc, finne på rp saker som å være sosial på en Inn osv. Kom ikke så tydelig fram i innlegget mitt. Men jeg vill lære "lore'n" og nyte spillet som en fantasi verden, ikke for å skaffe mest gold osv.

Er jeg tilgitt? :)

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Hei,

Skjønner ikke helt forskjellen på servertypene jeg, er egentlig ganske ny til det her med mmo spilling. Vil det fortsatt være mulig å raide dungeons på en pvp server, eller er det alle mot alle HELE tiden, så hvis du er med i en gruppe så kan man plutselig bli skadd av hverandre osv.? Eller blir det bare dedikerte områder av verdenen hvor man kan gå løs på hverandre? vil man ikke fortsatt ha tilgang til mini-gamesene på en PvE server?

rimelig forvirra av hele greia egentlig, noen som kunne hjulpet meg å klare opp i dette?

Mvh.

eLjay

edit: skriveleif

Endret av eLjay
Lenke til kommentar

Slik jeg har forståt det:

PvE server:

Ingen Free for all pvp. Pvp fåregår kun i minigames og bestemte områder og battle siege soner.

PvP server:

Du kan drepe hvem du vil hvor du vil (Med untak av byer og sånne steder)

Det finnes forsatt raids og og alt annet.

PvP-Rp server:

Samme som PvP server, men Rp(role-playing) er også inkludert.

Lenke til kommentar

Jeg kommer sannsynligvis til å spille RP- PvP.

Enkelt og greit fordi jeg ønsker å leve meg inn i spillet på en herlig måte! Jeg skal bruke fantasy- verdenen for alt den er verdt, og virkelig leve spillet! : )

Tar gjerne en sosial tur ut på den lokale pub'n f.eks, da er det perfekt med "drinking cape" :D

Lenke til kommentar
Jeg kommer sannsynligvis til å spille RP- PvP.

Enkelt og greit fordi jeg ønsker å leve meg inn i spillet på en herlig måte! Jeg skal bruke fantasy- verdenen for alt den er verdt, og virkelig leve spillet! : )

Tar gjerne en sosial tur ut på den lokale pub'n f.eks, da er det perfekt med "drinking cape" :D

Lykke til. Det ser ut som du kommer til å møte mange kukhuer som skal spille som de vil for å slippe "kidsa". Ikke nok med det, de kommer til å mobbe alle som prøver seg på litt :roll: play.

Lenke til kommentar

Det med mobbing er grunden til at jeg ikke skal spille RP, klarer rett og slett ikke dy meg.

Hvis jeg ser noen leve seg skikkelig inn får jeg bare helt latter krampe og etterligner dem eller lignende for moro skyld. Derfor holder jeg meg langt unna RP servere for andre sin skyld :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...