Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Attraktivt? Hva synes du?

Filosof

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykket at hvilke fysiske attributer folk tenner på varier ekstremt mye.

Når gutter ser på jenter er det oftest: pupper, rumpe, lår og øyne.

Mens når jenter ser på gutter er det mest: rumpe, muskler, høyde og øyne.

Andre ting kan feks. være føtter, hender, hår, nesen eller mage.

Derfor vil jeg spørre følgende spørsmål: Hva mener du er mest attraktivt?

-

Personlig synes jeg at det vakreste som finnes er et nydelig jente-ansikt :love:

Endret av Proffesoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998

Hvordan hun ser ut i ansiktet er helt klart viktigst for meg, det er jo det som bestemmer om en person er fysisk attraktiv for deg eller ikke.

Jeg er ihvertfall veldig svak for øyne..kan ikke helt forklare det, men noen jenter har bare så utrolig pene øyne ! Selvfølgelig er pupper, rompe og lår fint, men det er ikke viktig for meg:)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Mye av det som gjør en person attraktiv er vel også personligheten ?

Ja, mesteparten er personligheten ( for min del).

Men her spurte jo trådstarter om fysiske attributer da;)

Lenke til kommentar

HÅRET, må være mørkt ellers funker det ikke. Dette er da forhold, for eventuelle roting og ONS så funker blondt likegreit :p For forhold er dette det mest vesentlige, likestilt med fasongen.

Rompen, er den flat så er det ikke kos på henne.

Puppene, hun må ha dem. Ikke noe spesielle krav egentlig. Egentlig så har jo de fleste jenter dem, så lenge de ikke er aaaalt for små.

Magen, må være kos å ta på.

Det viktigste :p

Igjen, for forhold har selfølgelig personligheten ekstremt mye å si, men klarer ikke å se for meg at jeg kan bli sammen med en blond jente uansett hvordan personlighet hun har.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Irriterer meg at utseende osv er viktigst for mange.

Hos meg er det personlighet hele veien.

Det jeg har opplevd selv, er at det er veldig mange som sier at personlighet er viktigst, men likevel dømmer folk etter utseende. Det har skjedd utallige ganger på meg. Er bare så ekstremt lei av det! :mad:

Lenke til kommentar
Mye av det som gjør en person attraktiv er vel også personligheten ?

+1

Jeg husker en jente jeg møtte for noen år tilbake som egentlig ikke var så velig pen. Hun var lav og hadde ikke akkurat perfekt form for å si det sånn.

Men hun var så utrolig søt! :love:

når jeg hadde blitt kjent med henne var hun plutselig den nydeligste personen i verden. Hvis jeg kunne velge å ha sex med hvem som helst av pene jenter som fantes ville jeg heller ha valgt henne en noen annen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

*KARMA! (utstrålning)

*Kroppsholdning ( selv om dama er digg, blir hun fort stygg hvis hun "henger" med kroppen)

*pent ansikt (smil, øyne osv)

* Slank kropp (ikke noe ekstremt) og en digg rumpe!

*I noen tilfeller klær (sier litt om personligheten ja)

Lenke til kommentar

Størrelse på rumpa, pupper, lår, mage, osv, er for meg likegyldig (innenfor visse rammer så klart). Det som teller mest er skjønnheten i ansiktet. Man skal føle at personen er attraktiv, og smilet / munnen har mye å si der :) Alt det andre kommer bare som tillegg ;)

Lenke til kommentar

Som andre har sagt er personligheten viktigst. Andre ting som er tiltrekkende er pene øyne, søtt smil, småstore biceps (altså, ikke vannmeloner, men heller ikke spinkle), og helst ikke så synlige muskler på mage/lår. Etter at det er sagt, selv verdens styggeste person kan bli den nydligste i mine øyne, med riktig personlighet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...