Gå til innhold

Webhotell til min hjemmeside

Anbefalte innlegg

Vil anbefalle one.com. Bruker de selv. Det er billig og god stabilitet på serverene.

Vil anbefalle at du holder deg langt unna gratishoster, og spesielt de som har ett tall eller flere i navnet sitt. Har bare dårlige erfaringer med de. Noen har elendig oppe tid. Noen sletter filene dine etter så så mange dager uten aktivitet på siden, eller sletter de uansett etter så så lang tid.

Så hold deg unna de!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil anbefalle one.com. Bruker de selv. Det er billig og god stabilitet på serverene.

Vil anbefalle at du holder deg langt unna gratishoster, og spesielt de som har ett tall eller flere i navnet sitt. Har bare dårlige erfaringer med de. Noen har elendig oppe tid. Noen sletter filene dine etter så så mange dager uten aktivitet på siden, eller sletter de uansett etter så så lang tid.

Så hold deg unna de!

Det kan jo nevnes at de stjeler informasjon fra deg (Det de klarer å skaffe seg ved hjelp av filene du opplaster)

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har laget en side i HTML og vil legge den ut på nettet snart. Jeg vet ikke hvilken webhotell som er best å rimligst så trenger hjelp til dette.

Har vært innom www.proisp.no, synes det så ut som en seriøs side. Men hvis noen har et webhotel som dere vil anbefale, så si ifra.

Takk på forhånd :thumbup:

Jeg anbefaler http://www.000webhost.com. Helt gratis, støtte for PHP/MySQL(5 databaser), 250 mb lagerplass, god båndbredde og ikke minst, ingen påtvungne bannere. Bruker den selv med god erfaring. De kjører cPanel, som er en veldig brukervennlig adminfunksjon av shellet ;)

Jeg vet noe du også vet men som ikke resten her kanskje vet. Det er hvis man trykker på den url'en der og jeg registrer meg der. Så tjener du 25 kr. Din lille luring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...