MasterOfDisaster Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Groundzero... Så slipper vi å diskutere mer:) bedre en dynabel men fortsat en del bedre andre som er bedre ang kvalitet Endret 22. april 2008 av MasterOfDisaster Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nå har ikke eieren sakt noe om hvilken forsterker han har å alikevel har dere kastet ut masse subber uten å tenke på at han kanksje har en billig forsterker som kanskje ikke kan få liv i noen av de subbene dere snakker om.. Jeg foreslo Hertz fordi de er billige og har høy sensitivitet. Jeg er en fanatiker av at selv om du skal handle billig, bør du handle billig fra kjente merker. Det er en av grunnene til at jeg ikke anbefaler DynaBel til noen, de er sikkert helt ok, ikke missforstå. Men vil DynaBel sine billigste, være like bra som Focal sine billigste ? (Det er ikke et spørsmål jeg vil ha svar på, men hvordan jeg tenker.) Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Focal sitt billigste 12" element koster 1190,- mens dynabel sitt billigste koste under 500,- Du kan ikke si at focal er bedre, når det billigste elementet koster med enn dobbelt så mye... Han ville ha to BILLIGE 12" elementer, og han fikk to billige.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis du skal være så spissfindig da, jeg tror fortsatt ikke at DynaBel sin sub til 1000 kr er bedre enn Focal sin til 1000 kr. Fornøyd nå? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det kan så være, men han ville fortsatt ha et billig element Han sa ikke et bra element til 1000,- Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 han sa heller ikke hva han mener med billig;) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) master your are right! Endret 22. april 2008 av Defus Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Takk for svar dere.. 500 kr er en fin fin pris Er klar over at det ikke er mye for et 12 " element, men jeg er ikke kresen på lyd. Så lenge det dunker er det det viktiste. ( og at det holder en stund såklart ) Skal en tur til sverige snart ( svinesund ), noen som vet hva prisene ligger på der ? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det var mye billigere på grensa enn i Norge for 5-6 år siden, nå ligger vel prisene rundt det samme.. Men hvis du ikke stiller høye krav, kjøp deg ei sånn GAS bass-pakke med sub i kasse+forsterker.. de er veldig billige! Edit: Er vel egentlig bare for deg å gå inn på www.brl.se og kikke selv! Endret 22. april 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis du skal handle så kjøp det som gir deg mest for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå