Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billige 12 " elementer - hvor kjøpe?

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke eieren sakt noe om hvilken forsterker han har å alikevel har dere kastet ut masse subber uten å tenke på at han kanksje har en billig forsterker som kanskje ikke kan få liv i noen av de subbene dere snakker om..

Jeg foreslo Hertz fordi de er billige og har høy sensitivitet.

Jeg er en fanatiker av at selv om du skal handle billig, bør du handle billig fra kjente merker. Det er en av grunnene til at jeg ikke anbefaler DynaBel til noen, de er sikkert helt ok, ikke missforstå. Men vil DynaBel sine billigste, være like bra som Focal sine billigste ?

(Det er ikke et spørsmål jeg vil ha svar på, men hvordan jeg tenker.)

Lenke til kommentar

Focal sitt billigste 12" element koster 1190,- mens dynabel sitt billigste koste under 500,-

Du kan ikke si at focal er bedre, når det billigste elementet koster med enn dobbelt så mye...

Han ville ha to BILLIGE 12" elementer, og han fikk to billige..

Lenke til kommentar

Takk for svar dere.. 500 kr er en fin fin pris :thumbup:

Er klar over at det ikke er mye for et 12 " element, men jeg er ikke kresen på lyd. Så lenge det dunker er det det viktiste. ( og at det holder en stund såklart )

Skal en tur til sverige snart ( svinesund ), noen som vet hva prisene ligger på der ?

Lenke til kommentar

Det var mye billigere på grensa enn i Norge for 5-6 år siden, nå ligger vel prisene rundt det samme.. Men hvis du ikke stiller høye krav, kjøp deg ei sånn GAS bass-pakke med sub i kasse+forsterker.. de er veldig billige!

Edit: Er vel egentlig bare for deg å gå inn på www.brl.se og kikke selv!

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...