JC81 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Står ovenfor følgende (vanskelige?) valg: - Nokia N95 8GB u/abb. for 4000 kr (spesialpris:)) eller - HTC Touch Cruise u/abb. for ca 4400 kr. Hvilken anbefales? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg ville tatt HTC'en pga windows mobile. hadde 8gb'en før og fikk meg en cruise i stede for mye mye bedre telefon Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Hva gjør Windows Mobile bedre enn S60 Symbian OS? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva er du ute etter, trådstarter? Hvilke funksjoner er viktige for deg. Det er en tilnærmet umulighet å anbefale noe på grunnlag av ingenting mvh Pål Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ser for meg at den skal brukes en del til surfing på web (WLAN). I tillegg til de vanlige funksjonene, telefon, musikk. GPS er også noe jeg tror jeg vil benytte meg av. Begge disse to mobilene tilbyr alt dette, så spørsmålet er jo hva som passer best... i forhold til pris osv.. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg synes HTC'en er best fordi det er bedre sync muligheter både på epost og på kontakter. i tillegg støtter den mapper på imap servere noe som er meget viktig for meg. tuch flow systemet med galleriet er helt genialt. Synes også telefonen har bedre batteri med både wifi og bt aktivert kontra n95 uten. Noe mer spesifikt du lurer på er det bare og slenge inn et spørsmål Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det koker vel egentlig ned til om du vil ha touchscreen eller ikke. Dersom dette er noe du trenger er vel valget klart, men hvis det ikke er viktig ville jeg lett gått for N95 8gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå