Marius2k Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har hørt masse rykter om denne bilen,den skal visst gå godt. Skru opp turbotrykket og vips så har du en latterlig syk bil. Er det noen som kan bekrefte disse ryktene,Tåler motoren det,hvor får man tak i evt styling osv? Uansett, jeg har vært på jakt etter en sånn bil i flere år, for en uke siden så jeg en på autodb.no, og nå står bilen i garasjen Startet med og fikse litt rust,og bytte batteri og litt annet ymse, og nå går den som en klokke Tanken var og sette inn evt en større turbo,intercooler,dumpventil og annet snusk om det trengs. Nå skal det sies at jeg er ikke den mest bilkyndige, men får mye hjelp av far i huset som selv synes bilen er råtøff Tenkte bare jeg skulle høre om det ville gi noe ytelse osv. Er det noe annet man bør se etter, som rust og andre slitedeler? Er en 87 modell, og var sist registrert i 2006, ble brukt osm bruksbil. ----------------------------------------------------------- Tenkte jeg skulle prøve og fikse opp denne bilen til noe brukbart og heftig som ikke alle andre har. Er 17 år og har hele året på og bruke til og koste på og mekke bil, vil bare forhøre meg om det er verdt og koste på bilen såpass at den kan gå på norske veier igjen. Takker på forhånd for alle mulige svar. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 En kompis av meg hadde en slik som førstegangsbil. Faktisk hadde han to siden han kjøpte en til da den første gikk i stykker... Jeg synes det er en råtøff bil, og absolutt ikke en "vanlig" ungdomsbil Fiat kommer jo fra samme plass som Ferrari då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå