snoxkato Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hei, har en gammel windows home verson med sp2, den kom med pc,n min fra komplett og det står at den kun skal brukes til nye pcer på den. det jeg lurer på er om jeg kan bruke den på den nye PC-en jeg har stående. har koden som står oppå det gamle kabinettet jeg har stående vis jeg må bruke det? Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 hei, har en gammel windows home verson med sp2, den kom med pc,n min fra komplett og det står at den kun skal brukes til nye pcer på den.det jeg lurer på er om jeg kan bruke den på den nye PC-en jeg har stående. har koden som står oppå det gamle kabinettet jeg har stående vis jeg må bruke det? ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 hei, har en gammel windows home verson med sp2, den kom med pc,n min fra komplett og det står at den kun skal brukes til nye pcer på den.det jeg lurer på er om jeg kan bruke den på den nye PC-en jeg har stående. har koden som står oppå det gamle kabinettet jeg har stående vis jeg må bruke det? ingen som kan hjelpe meg? enda en bump? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Om det er en OEM-lisens kan det i teorien skje at den ikke aktiverer på en annen data. Skal sies at OEM-lisensen min til XP (orginale uten SP) har aktivert på 10-20 dataer totalt uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå