super-vegi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hei lurte bare på om dere var intrisert i gull og diamantene mine.. Her er de.. Diamantkort: Otto Fredriksson og Marek Sapara Gull:Kristjan Ørn Sigurdsson,Theodor Elmar Bjarnasson,Alexander Mathisen,Miika Koppinen.. Er du intrisert?? Endret 20. april 2008 av super-vegi Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 intresert i ørn sigurson og otto fredrikson ta kontakt på pm Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 By på Auksjonen Lenke til kommentar
Godset Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 By på Auksjonen hva mener du? Lenke til kommentar
Godset Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 By på Auksjonen hva mener du? i alle fall bytter jeg han mot fillo i gull og lars iver strand og daniel fredheim holm og azar karadaz i vanlig og andreas ullan andresen i gull Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har lagt Auksjon på han..Skriv hva du gjir for han der Lenke til kommentar
sapi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hei jeg er intressert i mika koppinenn og sapara Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei lurte bare på om dere var intrisert i gull og diamantene mine..Her er de.. Diamantkort: Otto Fredriksson og Marek Sapara Gull:Kristjan Ørn Sigurdsson,Theodor Elmar Bjarnasson,Alexander Mathisen,Miika Koppinen.. Er du intrisert?? bytter du koppinen mot jørgen horn Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
snipesnake Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei lurte bare på om dere var intrisert i gull og diamantene mine..Her er de.. Diamantkort: Otto Fredriksson og Marek Sapara Gull:Kristjan Ørn Sigurdsson,Theodor Elmar Bjarnasson,Alexander Mathisen,Miika Koppinen.. Er du intrisert?? jeg er interesert i alle Ta kontakt på pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg