Gjest Slettet+1234 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Har et merkelig problem med min FSC Amilo Pro V2030. Jeg har to brukerekontoer, en privat og en jobb. På "privat" fungerer tastaturet som normalt, men på "jobb" så blir mange av bokstavene på tastaturet erstattet med tall og tegn. Så når jeg skal bytte fra "jobb" og "privat" så klarer ikke jeg å skrive inn korrekt passord i innloggingsvinduet. Omvendt går fint. Noen som har en anelse om hva som kan vere galt? Og forslag til løsning? Endret 20. april 2008 av Slettet+1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Først av alt: Hva slags operativsystem er det snakk om? Du har nok mest sannsynlig ikke stilt inn språket til norsk på jobbkontoen. Eventuelt kan det være at laptopen i den brukerkontoen skrur på "num-lock", og da blir det jo naturligvis en del av bokstavene omgjort til tall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Først av alt: Hva slags operativsystem er det snakk om? Du har nok mest sannsynlig ikke stilt inn språket til norsk på jobbkontoen. Eventuelt kan det være at laptopen i den brukerkontoen skrur på "num-lock", og da blir det jo naturligvis en del av bokstavene omgjort til tall. Det er XP Pro, men problemet er løst. Det var faktisk så enkelt som at num lock var slått på. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå