rvenes Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Metal Gear Online... Noken som har fått seg gamer og konami id? Kvifor i alledager bruker dei ikkje PSN identen sliks om normale selskap gjer da? http://id.konami.net Var vel ikkje før i morgen det åpner ballet... men... må jo ha kode! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10989542 Endret 20. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg vet at det er fler her på forumet som har fått registrert seg. Da må det sies at jeg ikke har fått det til.. For et tull med passord og game id... Jeg har selv kommet til nest siste side men da klikka siden pga. all pågangen fra de som skal ha kode. Prøv et par ganger etter hverandre eller se på måten som en beskrev i mgs beta tråden.. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Gjorde det i natt mens det var lite pågang, ikke noe problem. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Gjorde det i natt mens det var lite pågang, ikke noe problem. Jorda er rund... Når det er natt her, er det dag ein anna plass i verden... Eller har .US bare lukka demo? kva med japsene? Lenke til kommentar
jatta Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Trudde det var likt for alle jeg men, er ikke sikker. Lenke til kommentar
baosen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hamre registrerings-siden med Firefox + Autoformer add-on. Det er sånn jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Gjorde det i natt mens det var lite pågang, ikke noe problem. Jorda er rund... Når det er natt her, er det dag ein anna plass i verden... Eller har .US bare lukka demo? kva med japsene? Helt rett det, men den amerikanske betaen er ikke åpen for andre enn de som har forhåndsbestilt, og sign upen for den japanske betaen er vel stengt, ergo er pågangen størst fra Europa. Endret 20. april 2008 av Agg Lenke til kommentar
buzo Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Som flere har nevnt, bruk firefox opplegget, det funker! Det er også fort gjort. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Som flere har nevnt, bruk firefox opplegget, det funker! Det er også fort gjort. Alt er relativt, fort hvis du er heldig, litt lenger tid hvis du er uheldig, men det går til slutt med AutoForm. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 tok vel 20-30 minutt for meg med autoform.. lett lett Lenke til kommentar
shaker Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg registrere meg for noen dager siden og da gikk det enkelt. En venn av meg prøvde å registrere seg i går men fikk det ikke til ... i dag tidlig (kl 10-11) derimot funket det og sidene lastet fort. Det beste er nok å prøve før jobb/skole siden da er det mindre pågang på de stakkars serverne til konami Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg fikk netopp registrert etter en del forsøk. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg registrerte meg en konami ID for en drøy uke siden, men av en eller annen grunn tenkte jeg at jeg kunne registrere gamer id'en senere. Hvor er det jeg gjør dette? EDIT: Fant ut at jeg bare måtte redigere profilen på konami siden, men så er det jo det å klare å laste disse sidene da Endret 20. april 2008 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå