Gå til innhold

Wii Memory SD


ThomaZ86

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Begynner å få litt liten plass på wii'en min nå pga kjøper så mye gammle spill! elsker det :D

Men jeg lurer på noen ting her nå:

 

1. Kan man bruke kamera memory til wii'en eller må det være Wii Memory ?

 

2. Er det Wii Memory SD 2.0GB det høyeste memory som finnes?

 

3. Er det sånn når jeg putter inn memory korte at jeg vul få flere ruter på wii'en min? fordi det er jo det jeg vil... ! sier kanskje seg selv men jeg må jo bare spørre...

 

4. Må jeg kjøpe Wii Memory via nett eller finnes det butikker jeg kan kjøpt det i?

 

5. Noen som vet om noen bra tilbud på Wii Memory 1GB eller 2GB?

 

Mvh

 

Thomas

Endret av ThomaZ86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
knall men lurer på detta:

 

3. Er det sånn når jeg putter inn memory korte at jeg vil få flere ruter på wii'en min? fordi det er jo det jeg vil... ! sier kanskje seg selv men jeg må jo bare spørre...

Det er jeg ikke sikker på.

Endret av Sund
Lenke til kommentar

Hei,

 

Du trenger strengt tatt ikke å kjøpe noe kort, fordi hvis jeg tolker deg rett så har du kjøpt masse spill på Virtual Console ikke sant?

 

Hvis du sletter de spillene som du ikke spiller lenger, får du mere plass. Og når du en gang i fremtiden bestemmer deg for at du har lyst til å spille dem igjen, kan du laste dem ned gratis (siden du allerede har betalt for dem).

 

Men du kan også flytte spillene dine til et SD kort, men jeg tror ikke du kan spille fra dem. Så du flytter spillene dine som du ikke spiller til et SD kort, også må du flytte dem inn igjen når du vil spille dem. Eneste fordelen jeg ser med å ha tingene på et SD kort er at du slipper å ha nettilgang for å få tilbake spillene. Så får du vurdere om du har behov for det eller ikke.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Du trenger strengt tatt ikke å kjøpe noe kort, fordi hvis jeg tolker deg rett så har du kjøpt masse spill på Virtual Console ikke sant?

 

Hvis du sletter de spillene som du ikke spiller lenger, får du mere plass. Og når du en gang i fremtiden bestemmer deg for at du har lyst til å spille dem igjen, kan du laste dem ned gratis (siden du allerede har betalt for dem).

 

Men du kan også flytte spillene dine til et SD kort, men jeg tror ikke du kan spille fra dem. Så du flytter spillene dine som du ikke spiller til et SD kort, også må du flytte dem inn igjen når du vil spille dem. Eneste fordelen jeg ser med å ha tingene på et SD kort er at du slipper å ha nettilgang for å få tilbake spillene. Så får du vurdere om du har behov for det eller ikke.

 

Takk for et godt og utfyllene svar fra deg :)

Da venter jeg nok litt med memory til wiien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...