tranzer Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg veit ikke om dette er i riktig tråd eller hvor den skal være. men jeg skriver bare her jeg asso saken er sånn at jeg har en fryser som ligger i balkongen, og balkongen har sånne vinduer du kan lokke.. og når jeg lukker vinduene så kan det nå opp til 30 grader der inne.. Kan det skje noe skader med fryseren i den varmen?? Mvh Trazer Endret 20. april 2008 av tranzer Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Ikke skadelig nei men kompressoren må jobbe emre og vil dermed naturligvis slites mere, men foruten dette er det ingen fare. Du kan jo bare ta en titt i bruksanvisningen, det bruker å være forklart hvilken innvirkning varme omgivelser har på frysere og kjøleskap. Endret 20. april 2008 av perpyro Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 hehe.. bruksanvisningen, trur jeg kasta den første dagen jeg XD men iaffal, så skjer det ikke noe med den bare at den jobber mere.. takk skla du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå