Howard Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Verdens største IT-messe på vei Spenningen har allerede begynt å bygge seg opp. Om en uke braker det løs med verdens største teknologimesse i Hannover, bedre kjent som CeBIT. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Synd det koster så jævlig mye .. : Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Gleder meg til å høre hva slags nyheter dere har å komme med fra CeBit. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "]Gleder meg til å høre hva slags nyheter dere har å komme med fra CeBit.Dette blir bra! Njaal, er du broren til Daniel aka. Savi0n? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "]Gleder meg til å høre hva slags nyheter dere har å komme med fra CeBit.Dette blir bra! Njaal, er du broren til Daniel aka. Savi0n? private message? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "]Gleder meg til å høre hva slags nyheter dere har å komme med fra CeBit.Dette blir bra! Njaal, er du broren til Daniel aka. Savi0n? private message? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 tror det er ganske blillig for studenter, jeg va der i fjor. men slik jeg husker det så er det vel en uke eller noe, men det er bare noen dager det er åpent for alle. og når jeg va der va det bare masse fjortiser som sprang rundt som galne idioter for å få klistermerker og flest mulig ballonger. ganskeirriterendes når det springer en idiot rundt med 10 ballonger med 5 meter langt snøre og har null kontroll på det hele, og går å slenger hele driten opp i trynet på folk mens han jakter på flere penner og klistermerker. utenom det så va det en gigantisk messe, masse digg. Fikk derimot en liten følelse av at utstillerene ikke brydde seg så mye om oss vanlige folk, men det var kjekt å springe rundt å se alikevel. en anbefalt tur. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "]Gleder meg til å høre hva slags nyheter dere har å komme med fra CeBit.Dette blir bra! Njaal, er du broren til Daniel aka. Savi0n? private message? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis dere ser på bildet i artikkelen så burde det være mulig å avgjøre når den messen avholdes :wink: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 urk.. Hvorfor kan jeg ikke slette mine egene poster? Har jo gått glatt før Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva koster det for å komme inn på messen?? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har betalt 550 ingangsbilleten som gjelderfor hele uka. Sjekk http://www.hf-norway.com/1128 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå