Breidablik Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Først litt specs: Hovudkort: AMD690GM-M2 Prosessor: AMD Athlon 64 X2 6000+ Socket AM2 dobbeltkjerne 3,0 GHz Minne (RAM): 2X1GB DDR2 667MHz DIMM Harddisk: 500GB 7200RPM S-ATA harddisk Skjermkort: GeForce 8500GT 512MB Kabinett: Multicom 700 Power (bygde på den) Operativsystem: Windows XP Professional Har overklokka prosessoren frå 3,0 til 3,3 GHZ. Men dersom eg spelar eit eller anna spel som treng ein del ressursar seier det etter ei stund stopp og maskina restartar... Er det på grunn av varme? Trur ikkje systemet var noke særleg varmt, verken CPU ,GPU eller HK. Så var det ein annan ting. Eg klokka CPUen i BIOS, men eg finn ikkje noken plass å stille opp Vcore. Skal eg gjere det i BIOS eller i et program etter at eg har starta Windows? Treng selvfølgelig ikkje å stille det opp, (skulle vel helst latt vere) men de trengst vel viss eg skal få klokka den noke høgare. (Har prøvd å klokke høgare uten å stille noke anna opp, men då restartar den berre enten under eller rett etter oppstarten. Lurer på om det er ein samanheng mellom desse to tinga. Hadde vore fint om noken me litt meir peiling enn meg hadde tatt seg tid til å svare... På forhånd, takk for alle svar! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Last ned Everest og sjekke temperaturene hvis du er usikker. Vcore øker du også i bios, samt alle andre spenningsverdier. Har du tatt hensyn til HT og minnet? Det er godt mulig en av disse bremser opp hvis du ikke har justert på disse. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Last ned Everest og sjekke temperaturene hvis du er usikker. Vcore øker du også i bios, samt alle andre spenningsverdier. Har du tatt hensyn til HT og minnet? Det er godt mulig en av disse bremser opp hvis du ikke har justert på disse. Har Everest. Idle temp ligg på ca 35-40C og under load (med prime95) på ca 50-58C (det varierar). Fann forresten ut at det ikkje går an å stille opp Vcore på CPUen... Hovudkortet er ikkje laga for overklokking, og det er ikkje nokon plass å stille det opp... (Var eigentleg berre ein kontor-data som eg har tukla med specsa... ) Ja, kva er eigentleg HT? Har sett det i fleire andre trådar, men veit ikkje eigentleg kva det er. Og så var det minnet. Kvifor set det grenser for klokkinga? Pga. at det krev for mykje straum? (Berre eit eksempel ) Og korleis justere på dei, i BIOS eller i eit program i windows? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 HT kan du lese mer teknisk om HER. Ht bestemmes av FSB x HT multiplier, altså vil også HT klokkes oppover når FSB økes. Derfor kan det være en fordel å redusere multipliern en smule når du klokker. ved å gjøre dette forhindrer du at HT bremser videre fremgang. Som standard ligger HT på 1000mhz, og det kan være lurt å holde den rundt denen verdien, iallelfall i første omgang, så kan du evt klokke den opp igjen når du har funnet stabil CPU klokk. Men det er egentlig ingen forskjell enten du kjører denne på 300, 700 1000mhz eller hva du nå enn kjører den på. Minnet er også styrt av FSB, og kjører i et forhold til denne, enten synkront (1:) eller asynkront. Derfor kan minnet også holde igjen videre fremgang hvis det ikke er av skikkelig kvalitet. Derfor kan det også lønne seg å senke farta på denne også, for deretter å klokke CPU først, og evt justere minneklokken i ettertid. Alt dette justerer du i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå