Gå til innhold

Den store Grilltråden


n4w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger inn ett bilde fra harry-grilling i Nord.. Det har seg sånn at snøen ikke har forlatt oss helt her i nord, så da ble d grilling i garasjen med termodress.. 1,5 kilo flintsteik fordelt på 3 personer.. Stekes på STERK varme merk trykkluftpistolen nede til høyre på bildet.. Ble brukt til å få SKIKKELI trøkk i grillen.. HERLICH!!

 

DSC00571-1.jpg

Lenke til kommentar

Aaahh, da var sommervarmen tilbake igjen. I følge værmeldinga er det spådd bra vær til helgen. På fredag, etter en hard eksamensdag blir det grilling. Har kjøpt flintstek i sverrige og tenkte å ha potetsallat til, men hva mer? Noe som helst ikke er så vanskelig å tilbrede.

Lenke til kommentar
Nytter ikke å kjøpe potetsalat, de er fete og ekle og smaker nesten bare majones. Unntaket er den ifra Denja som er laget på Creme Fraiche. Men også den er for fet.

 

Gjør ikke noe om den er fet, ikke med tanke på kostholdet i hvertfall. Syntes enkelte av kjøpe-potetsalatene er helt greie, men ikke alle. Hvilken liker dere best?

Lenke til kommentar
Gjør ikke noe om den er fet, ikke med tanke på kostholdet i hvertfall. Syntes enkelte av kjøpe-potetsalatene er helt greie, men ikke alle. Hvilken liker dere best?

 

Nei jeg tenkte mer på smaken, at de er veldig fettete og "greasy"... jeg liker som sagt Creme Fraiche potetsalaten, også synes jeg den "grill" potetsalaten som er så godt krydret at den nesten er rød, og har mais osv. er god... den som faktisk heter grill tror jeg.

 

Men det er stor variasjon på potetsalatene. Èn produksjon kan være ganske god, og en annen kan være fet og ekkel, så mye at oljen skiller seg ifra resten av salaten, og en annen serie kan ha poteter som har gått helt i oppløsning osv...

 

Og derfor har jeg begynt å lage selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...