Fiskeoppdretter Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Marinert laks på grillen Billig og godt alternativ Eller gå for en sikker marinert flintsteik med potetsalat. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Oooh... Grilla Gilde Tønsbeger i dag, anbefales. Kanonpølse. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg så i utgangspunktet på en fra OBH nordica på tror det var 2200W... Størrelsen på selve grillen er ikke den største bekymringen. Jeg har en god og stor terrasse, men reglene i sameiet forbyr kull Så en (skikkelig) elektrisk grill kan gi greie resultater også?... ja den tror jeg vil gjøre jobben Det ble en Weber Q100 Ganske digg med de små propan/butan flaskene. Også er det fint at den enkelt kan slenges baki bilen for "grill on the road" Fortreffelig resultat *klappe på entrecoten i magen* litt ot: det ble mye handel i dag. grill, ca 4kg entrecote (de hadde ikke mindre stykker!), blender (sommersmuudi må jo til), terrassemøbler og luftrenser (oss allergikere har det ikke bra vettu). Alt i alt, masse nytt som hjelper i nytelsen av nettopp grillen OT: Allergi suger.. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Marinert flintsteik takk ! Noen gang smakt marinert laksefilèt på grill før? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det skal jeg nok innrømme at jeg ikke har, men jeg elsker flintstek fordetom :3 Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg så i utgangspunktet på en fra OBH nordica på tror det var 2200W... Størrelsen på selve grillen er ikke den største bekymringen. Jeg har en god og stor terrasse, men reglene i sameiet forbyr kull Så en (skikkelig) elektrisk grill kan gi greie resultater også?... ja den tror jeg vil gjøre jobben Det ble en Weber Q100 Ganske digg med de små propan/butan flaskene. Også er det fint at den enkelt kan slenges baki bilen for "grill on the road" Fortreffelig resultat *klappe på entrecoten i magen* litt ot: det ble mye handel i dag. grill, ca 4kg entrecote (de hadde ikke mindre stykker!), blender (sommersmuudi må jo til), terrassemøbler og luftrenser (oss allergikere har det ikke bra vettu). Alt i alt, masse nytt som hjelper i nytelsen av nettopp grillen bra valg!!! glad du tok den i stedet for en elektrisk! har en slik en selv, så den fungerer glimrende! utrolig hvor mye varme denne lille tassen kan gi. og som du sier, den er super å ta med på tur. pleier selv å ta den med når jeg skal grille bort, i stedet for å grille på vedkommendes gamle rustne kulegrill for amerikanerne så er jo dette er "liten" turgrill Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 7.klasse har grilling, bare du og noen andre raringer som sniker i dere noen pølser xD Hvem sa at jeg tok pølser? Hakke rørt det pølse fatet siden 7. klasse da vi var på besøk første gang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg så i utgangspunktet på en fra OBH nordica på tror det var 2200W... Størrelsen på selve grillen er ikke den største bekymringen. Jeg har en god og stor terrasse, men reglene i sameiet forbyr kull Så en (skikkelig) elektrisk grill kan gi greie resultater også?... ja den tror jeg vil gjøre jobben Det ble en Weber Q100 bra valg!!! glad du tok den i stedet for en elektrisk! har en slik en selv, så den fungerer glimrende! utrolig hvor mye varme denne lille tassen kan gi. og som du sier, den er super å ta med på tur. pleier selv å ta den med når jeg skal grille bort, i stedet for å grille på vedkommendes gamle rustne kulegrill for amerikanerne så er jo dette er "liten" turgrill Heh ja, når man ser hva enkelte amerikanere disker opp med, så er den jo mikroskopisk Men jeg må nok gå til innkjøp av utbrettbare bord og en tralle til den, det ble litt slit å sitte på huk hele tiden Huff, i dag, grunnet ekstremt dårlig planlegging, måtte jeg kjøpe 750g kyllingbryst på statoil til 149kr pakken for å få i meg grillmaten.. det får bli med den ene gangen, men fytti så dyrt! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Aiai, det var svindyrt. Husk at det er smart å ha en gassbeholder i reserve, så du slipper å gå tom mens maten ligger halvferdig på grillen Jeg slapp heldigvis akkurat unna forrige søndag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jepp, jeg kjøpte begge de to siste gassbeholderene de hadde igjen i butikken Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Grillmat i dag Første gang i år, henger litt etter ^^, Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Forøvrig Er det noen som vet en bra og billig plass å kjøpe Weber tilbehør i Stavangerområdet? Skjønner i etterkant at jeg likegodt kunne blåst penger på en q200 eller Q120/140 for å få innebygde sidebord alikevell, men når jeg først skal ha det, så... fant hos ingebrethsen på sandnes til 299 men skulle også gjerne hatt tralle til grillen... den skulle de ha 850kr for.. noen som vet om billigere? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) En grilltråd! Endret 21. mai 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 En grill tråd ? Er det ikke en Grilltråd a ? Ellr en Grill-tråd Det er vertfall ikke todelt ? Spiste marinerte svinekottletter med poteter i ovnen her om dagen. yum yum Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 *første siden er oppdatert* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ingen grilling uten Fløtegratinerte poteter wub.gif Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 *første siden er oppdatert* Førstesiden* Neida, skal ikke være pirke-per. Men on topic. Indrefilèt av okse, med masse pepper er snadder! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det går fint an å si "første siden". Du sier "det er den første siden". Altså, n4w skriver "den første siden er oppdatert". Spiste grillet kylling og hvitøksbaguett i dag Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ndrefilèt av okse, med masse pepper er snadder! Det beste jeg vet etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå