Gå til innhold

Den store Grilltråden

n4w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så i utgangspunktet på en fra OBH nordica på tror det var 2200W... Størrelsen på selve grillen er ikke den største bekymringen. Jeg har en god og stor terrasse, men reglene i sameiet forbyr kull :)

Så en (skikkelig) elektrisk grill kan gi greie resultater også?...

ja den tror jeg vil gjøre jobben

Det ble en Weber Q100 :D Ganske digg med de små propan/butan flaskene. Også er det fint at den enkelt kan slenges baki bilen for "grill on the road" :p

Fortreffelig resultat *klappe på entrecoten i magen*

litt ot: det ble mye handel i dag. grill, ca 4kg entrecote (de hadde ikke mindre stykker!), blender (sommersmuudi må jo til), terrassemøbler og luftrenser (oss allergikere har det ikke bra vettu). Alt i alt, masse nytt som hjelper i nytelsen av nettopp grillen :)

OT:

Allergi suger..

Lenke til kommentar
Jeg så i utgangspunktet på en fra OBH nordica på tror det var 2200W... Størrelsen på selve grillen er ikke den største bekymringen. Jeg har en god og stor terrasse, men reglene i sameiet forbyr kull :)

Det ble en Weber Q100 :D Ganske digg med de små propan/butan flaskene. Også er det fint at den enkelt kan slenges baki bilen for "grill on the road" :p

Fortreffelig resultat *klappe på entrecoten i magen*

litt ot: det ble mye handel i dag. grill, ca 4kg entrecote (de hadde ikke mindre stykker!), blender (sommersmuudi må jo til), terrassemøbler og luftrenser (oss allergikere har det ikke bra vettu). Alt i alt, masse nytt som hjelper i nytelsen av nettopp grillen :)

bra valg!!! glad du tok den i stedet for en elektrisk!

har en slik en selv, så den fungerer glimrende! utrolig hvor mye varme denne lille tassen kan gi. og som du sier, den er super å ta med på tur. pleier selv å ta den med når jeg skal grille bort, i stedet for å grille på vedkommendes gamle rustne kulegrill :)

for amerikanerne så er jo dette er "liten" turgrill :)

Lenke til kommentar
7.klasse har grilling, bare du og noen andre raringer som sniker i dere noen pølser xD

Hvem sa at jeg tok pølser? :roll:

Hakke rørt det pølse fatet siden 7. klasse da vi var på besøk første gang.

Lenke til kommentar

Det ble en Weber Q100 :D

bra valg!!! glad du tok den i stedet for en elektrisk!

har en slik en selv, så den fungerer glimrende! utrolig hvor mye varme denne lille tassen kan gi. og som du sier, den er super å ta med på tur. pleier selv å ta den med når jeg skal grille bort, i stedet for å grille på vedkommendes gamle rustne kulegrill :)

for amerikanerne så er jo dette er "liten" turgrill :)

Heh ja, når man ser hva enkelte amerikanere disker opp med, så er den jo mikroskopisk :)

Men jeg må nok gå til innkjøp av utbrettbare bord og en tralle til den, det ble litt slit å sitte på huk hele tiden :)

Huff, i dag, grunnet ekstremt dårlig planlegging, måtte jeg kjøpe 750g kyllingbryst på statoil til 149kr pakken for å få i meg grillmaten.. det får bli med den ene gangen, men fytti så dyrt!

Lenke til kommentar

Forøvrig

Er det noen som vet en bra og billig plass å kjøpe Weber tilbehør i Stavangerområdet?

Skjønner i etterkant at jeg likegodt kunne blåst penger på en q200 eller Q120/140 for å få innebygde sidebord alikevell, men når jeg først skal ha det, så... :)

fant hos ingebrethsen på sandnes til 299 men skulle også gjerne hatt tralle til grillen... den skulle de ha 850kr for.. noen som vet om billigere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...