Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Post alle oppskrifter som gjør vår grill-opplevelse bedre her! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Grillmaster-Bill ftw ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Marinert kjøtt er helt klart best på grillen. Forskjellen mellom marinert og ikke marinert kyllingfilet er stor. Men så er jeg hekta på krydret mat også da. Men det aller viktigste ved et vellykket grillmåltid er at det er nok mat, det er viktig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva med å oppdatere forsiden med tips&triks samt oppskrifter? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Du er smart du. Så når det blir slengt inn noen oppskrifter, oppdaterer jeg forsiden med det. Tips&Triks ligger nå på første post. Lenke til kommentar
MorraDi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tennvæske og grilling hører overhode ikke sammen pga. av at det lukter fælt og plager naboene, setter smak på maten, tar lang tid for å få kullene klare og får folk til å gå over til gassgriller (som igjen ikke er i nærheten av å gi den samme grillsmaken som en kullgrill). Den absolutt beste måten å fyre opp en grill på er med en elektrisk tenner som gir grillklare kull på ca.15min., og minimal brannfare Utover http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=23375726 (på tilbud til 69NOk p.t), så kan hagebutikker (Plantasjen vet jeg) ha den. Et lite tips ved anskaffelse av elektrisk tenner: Bøy den til slik at den ligger horisontalt under kullene og passer ordentlig ned i grillen. Pass på at plasthåndtaket alltid skal være på utsiden av grillen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Enig med deg der. aldri vært noe fan av tennvæske grilling. Det ødleger den gode smaken. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 En ordentlig burger på grillen er 10 ganger bedre enn MacDonalds ^^, Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 En ordentlig burger på grillen er 10 ganger bedre enn MacDonalds ^^, Stikk på Burer King da ! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 En ordentlig burger på grillen er 10 ganger bedre enn MacDonalds ^^, Stikk på Burer King da ! Nei Nei Nei Nei Nei Nei Nei Nei Nei Nei! Han skal dra til pølsemaker arntsen som selger fiske burger. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Vanlig burger er da mye bedre enn fiskeburger? Endret 29. april 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Fiskeburger sux. De som sier at fiks er godt på grillen burde henge seg selv. Selvom laks/ørret kan fungere. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 fiskeburger er liksom bare fiskekake i burgerbrød, ikke no spess med det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fiskeburger sux. De som sier at fiks er godt på grillen burde henge seg selv. Selvom laks/ørret kan fungere. Ny trukket ørret på grillen, med fersk rømme og poteter kan faktisk være mye bedre enn en god biff! Særlig hvis man har fanget fisken selv Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Ny trukket ørret på grillen, med fersk rømme og poteter kan faktisk være mye bedre enn en god biff! Særlig hvis man har fanget fisken selv FY! FISKERIKKEBEDREENBIFF!NÅERJEGSÅSINNAATJEGBRUKERCAPSOGINGENSPACE. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ro ned da Schnell . Uansett, hate på alle som bruker tennvæske. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er kun en plass jeg kunne tenkt meg å hatt fisken, i sjøen, ikke på noen grill. Håper ingen av dere fiskeelskere bor i mitt nabolag, for da kommer jeg til å brøle "BRANN" mens jeg hopper opp fra buska og tømmer pulverapparatet nedi grillen og ikke minst skikkelig over fisken. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er kun en plass jeg kunne tenkt meg å hatt fisken, i sjøen, ikke på noen grill. Håper ingen av dere fiskeelskere bor i mitt nabolag, for da kommer jeg til å brøle "BRANN" mens jeg hopper opp fra buska og tømmer pulverapparatet nedi grillen og ikke minst skikkelig over fisken. Hva har du gjort nå? http://agderposten.no/article/20080503/LOK...1010/ABONNEMENT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå