chokke Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ingen som tvinger deg til å spise opp alt med en gang da. Restene kosnumeres utover kvelden. Eventuelt som frokost/lunch dagen etter . Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ta torsk og noen poteter og pakk inn i aluminiumsfolie, hver for seg selvsagt. La de ligge på grillen, snu dem om noen ganger. Grill til folien er litt brun. VOLLÀ, nydelig mat:) HUSK: Flatbrød. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Flatbrød har aldri vært en favorit hos meg. Egner det seg noe særlig til grilling? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva faen? TORSK!?!? gå å vask munnen din gutt! Torsk har da ingen ting på grillen å gjøre! Ørret går an under tvil, men torsk skal man holde langt unna Den Hellige Weber. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ørret og laks kan til nød gå. Selvfisket ørret er toppen av kransekaka når det gjelder fisk. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva faen? TORSK!?!? gå å vask munnen din gutt! Torsk har da ingen ting på grillen å gjøre! Ørret går an under tvil, men torsk skal man holde langt unna Den Hellige Weber. lol. . Men serr ja, Torsk? enige der, ikke på grill i det hele tatt under noen omstendigheter. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva faen? TORSK!?!? gå å vask munnen din gutt! Torsk har da ingen ting på grillen å gjøre! Ørret går an under tvil, men torsk skal man holde langt unna Den Hellige Weber. Torsk ja Spiste det første gang på en jordbruksuke i 6.klasse, etter den gangen er den ofte på grillen hos meg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Laks er faktisk godt når det blir godt grillet i alliminium. Though ingen favorit hos meg Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Koteletter og pølser blir litt kjedelig (alltid kjipt å høre at vi skal grille, for så å finne ut at det var det eneste vi hadde...), hvis ikke koteletten er veldig bra marinert. Jeg har aldri vært spesielt glad i pølser heller. Grillet laks/ørret er noe av det beste som fins! Men det er ikke godt dagen etter, i motsetning til mye annen grillmat. Er det bare jeg som liker stekte poteter eller ris best til grillmat? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 jeg liker også stekte poteter og ris men liker bedre salat siden dette er mer friskt og godt, så har ikke poteter og ris ofte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva med å bruke ris i salaten? Bare husk å avkjøle den før du slår den over. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Ris og biff er digg! Da snakker vi kvalitets grill middag deluxe! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det som ruler på grillen er Spareribs. det er utrolig digg. Noe annet som er godt å grille er maiskolber Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg fikk lyst på en fanta... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 fikk lyst på kylling/kalkun pølse i lompe her jeg sitter jeg men er ikke no igjen i kjøleskapet bare no røkte kjøttpølser som ikke kan måle seg med kylling/kalkun grillen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Gleder meg sykt til Paala! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=940100&hl= Da skal jeg spise grillmaten til jeg sprekker! Endret 20. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 I morgen MÅ jeg få pappa til å kjøpe grillmat til middag!! Fikk vann i munnen av all den deilige grillmaten dere snakker om! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Sa vi ikke akkurat noe om den merkelige torsken din :!: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hehe. Torsk og flatbrød på jordbruksuke i 6. klasse. Fristende? Neh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå