wingeer Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det er uten tvil verd alt arbeidet. Det lille minuset gjør ingenting! Har ikke fått grillet i år. Har heller ikke grill. Venter til jeg kommer hjem for sommeren. Da blir det grill! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tok frem grillen i går. Godt å merke at regenerasjonen av smertenervene virker.. (I starten av grillsesongen gjør det vondt å snu maten med fingrene. Det gjør det ikke mot slutten av sesongen..) Lite tips til grillspyd: Hvis du bruker to pinner ( i samme spyd med ca en cm avstand) blir det mye lettere å snu grillspydene! Og husk å legge dem i vann i en halvtime hvis du bruker trepinner, ellers kan de ta fyr.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har veldig lyst til å grille nå Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har begynt å grille allerede i år? Har grilla ute en gang, veldig deilig. Venter på litt mer sol, da. Har vel grilla en 5-6 ganger. Litt for kaldt å sitte ute og ikke har jeg utemøbler heller, så spising foregår inne. Siden jeg har gassgrill, så syns jeg det er mindre arbeid å fyre grillen, og slenge kjøttet på den enn å lage det på komfyren. Dessuten slipper jeg matlukt i resten av leiligheten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Grilla nettopp pølser… Inne. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Så fantastisk ..skuffende Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har begynt å grille allerede i år? Har grilla ute en gang, veldig deilig. Venter på litt mer sol, da. Har grillet én gang. Diverse pølser og kyllinglår som jeg hadde forhåndsposjert i kraft (slengt på grillen for å få 'grillsmak'). Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Tenkte å informere de av dere som ikke vet det alt, her er ett veldig bra norskt fora for grilling. http://www.grillet.no Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Var nå det en nødvendig bump? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå