Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt denne bc rich gitaren?

1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor på nettet får jeg kjøpt ekte BC Rich ? :love:

er det noen norske nettsider som har Bc rich ?`:)

BC%20Rich%202.jpg

takker for svar

flere norske som har, bl.a. som nevnt tidligere her; sound1.no

men, har sett flere innlegg andre steder der folk dømmer BC Rich nord og ned, og sier om du skal ha så må du kjøpe signaturmodell... har ikke erfaring selv da

Lenke til kommentar
Vakker skapning? Det der er en av de styggeste gitarene jeg noen gang har sett.

Men nå er det ikke du som skal synes den er vakker... :)

Anbefaler deg heller å gå for en plain gitar. Det røde mønsteret vil du gå lei av etter relativt kort tid.

Det er godt poeng. En av mine sønner kjøpte som ung gutt en Ibanez Iceman, fordi gitaristen han var fan av da hadde en slik. Men han gikk fort lei av både musikken og gitaren og solgte den. Istedet fikk han låne en Telecaster av meg. Og siden har det vært Telecaster på ham.

Noen design varer evig, ikke bare gjennom epoker, men når man selv vokser også. Strat, Tele, Les Paul med flere, det er noe klassisk over dem.

Når det er sagt legger man som regel ikke all verdens penger i den første gitaren uansett, så om man skulle gå lei er det ingen katastrofe. Det viktigste er at man får lyst til å spille. Og gjør man det på et Kerry King design så er det det man skal spille på.

Geir :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt noen telecastere i mitt liv (rundt 10 stykker tipper jeg) og det har vært både og det. Min Albert Collins tele er vel en av de meste lettspilte gitarene jeg har hatt. Andre har vært tyngre. Det har mye med oppsettet å gjøre. Strengehøyde og -tykkelse samt radius på gripebrettet kan få en gitar til å føles anderledes. En god tele er en god gitar, enkelt og greit.

Geir :)

Lenke til kommentar

men dere må være enig i at telecaster er litt tyngere å spille på enn en startocaster.

jeg har spilt på forskjellige telecaster / stratocastere...

og jeg synes telecaster er tyngre å spille på enn stratocaster.

jeg har en fender kopi da, den er lett å spille på. men jeg har en ibanez også. jeg spiller mest på den. jeg synes ibanezen er mye mer lett spilt enn fender :)

men alle har hver sin smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...