8483838383 Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Nå knakk t-birden min oxo. Noen som vil bytte operation flashpoint i en duron eller en athlon? Trenger ikke å være mere enn 600 MHz Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hvordan klarer folk å knekke disse cpu'ene? Her må det være folk som absolutt ikke kan det de driver med. Prosessoren har jo puter på alle kanter som skal hindre at vifta blir satt på feil! Lenke til kommentar
be321 Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 hahahaha sorry men hvrdan klarte du det...(du sier igjen) kanskje du bør vurdere og få den en annen kjøleblokk eller bruke shims shims koster jo vel en 50 lapp Lenke til kommentar
Charon Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 ja, enig me de to over. HVORDAN greide du det? la oss få vite det. Jeg venter i spenning =) Har en Cyrix M2 150+ du kan få. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 shims er som støttehjul på sykkel :smile: Man lærer ikke fingerferdighet av sånt no! :smile: Neida jeg må nok anskaffe meg noe lignende når jeg skal ha ny cpu... Kjernen på Duronen min begynner å bli litt ruglete i kantene nå :smile: er redd den snart skal ta kvelden.. Taisol vifter krever makt!! kan tro jeg sleit før jeg fant ut hva det hullet til skrutrekkeren var til :smile: Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Min første duron 800 ble knekt av Thermal take super orb. Så kjøpte jeg t-bird 800 som i dag ble knekt da jeg ga super orben en ny sjanse. JEG TRENGER CPU!!! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 kanskje orben er feilkonstruert.. jeg har aldri hatt problemer med den... den var jo lett å få på også!! Noen som vil Kjøpe? Har bytta til taisol.. Den høres ut som en støvsuger da...:smile: Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Shimes er som støttehjul på sykkel ?!? Hvis jeg hadde tryna 2 ganger (og knekt hue) ville jeg seriøs vurdert støttehjul på sykklen. Btw, hvis dette ikke er din første - du tror ikke du ville spart penger å å gå over til Celeron/P3/P4 med heatspredder, jeg skal klare å komme meg til månen før du knekker cpu'n under den! Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Gå inn på qxl.no så får du kjøpt deg ny prosessor for 200 kroner Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Superorb sier du? Forklarer en hel del, jævelen hos Thermaltake som konstruerte festemekanismen på de første Orb'ene burde vært hengt opp etter edle kronjuveler. Notoriske cpu-knusere. Lenke til kommentar
Kejo Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Herre, hør hans bønn! Måtte familiejuvelene til Orbkonstrukøren få en tilsvarende knekk. [ Denne Melding var redigert av: Kejo på 2002-01-11 20:40 ] Lenke til kommentar
Colin Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: Kjernen på Duronen min begynner å bli litt ruglete i kantene nå :smile: er redd den snart skal ta kvelden.. Hvor mye driver dere å tar av og på vifta? Er noe spørrender til hvor mange som klarer å ødelegge kjerna på sin athlon, jeg er totalt amatør, men har ALDRI hatt noe problem med slikt. Hva i svarte driver dere med? Hammer? Pål Lenke til kommentar
Kejo Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Det er konstruksnonen. Orb'en kan ikke settes plant ned, men må kantes på et vis før en kan sette på festet. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 20:51, Colin skrev:Hvor mye driver dere å tar av og på vifta?Er noe spørrender til hvor mange som klarer å ødelegge kjerna på sin athlon, jeg er totalt amatør, men har ALDRI hatt noe problem med slikt. Hva i svarte driver dere med? Hammer?Pål Jeg kjøpte min duron for 1,5 år siden. I mellomtiden har jeg byttet vifte og hovedkort flere ganger.. Dette fordi jeg eksprimenterer med overklokking og ytelse. Dessuten har jeg prøvd flere forskjellige kjølepastaer (havnet på as2). Dette fører til at man MÅ ta av vifta en del ganger.. Selvfølgelig kan du spørre hvorfor jeg gidder å utforske dette da det finnes MANGE tester på hovedkort, vifter, og kjølepastaer på nettet. Men som for mange andre her på forumet er data en hobby og har man ikke mye penger og vil ha høy ytelse, må man gjøre det man kan for å få mest mulig ut av det man har! Når jeg sier ruglete, mener jeg ikke direkte ruglete, men man kan se på prosessor at den er slitt! Tror det er på tide med nytt system! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå