Tmz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slapp av folkens, jeg stjelte ingenting :)Var bare en dårlig spøk. De folkene vi tulla med, var kun folk vi kjenner uansett. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slapp av folkens, jeg stjelte ingenting :)Var bare en dårlig spøk.De folkene vi tulla med, var kun folk vi kjenner uansett. Ro, ro, ro din post, ut av farlig vann. Vuggedivuggedivuggedivugg, vi vet at du lyver. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Jaja, dere får tro hva dere vil. Men vi stjelte ikke noen verdens ting. Hvis dere tror jeg er så dum at jeg ville sagt det her hvis jeg hadde gjort det så ja.. Endret 27. april 2008 av Tmz Lenke til kommentar
Refi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Rangstigen over Iq. -140 - Ekstremt intelligent - -130 - -120 - Intelligent - -110 - -100 - Normal - -90 - -80 - Dum - -70 - -60 - Tilbakestående/Kreasjonist - -50 - Tmz Haha, bra!! * ler til døden!* Jaja, dere får tro hva dere vil. Men vi stjelte ikke noen verdens ting. Hvis dere tror jeg er så dum at jeg ville sagt det her hvis jeg hadde gjort det så ja.. hvorfor skrev du det tidligere i innleget da?? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 For å se reaksjonene deres ^^ Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slapp av folkens, jeg stjelte ingenting :)Var bare en dårlig spøk.De folkene vi tulla med, var kun folk vi kjenner uansett. haha, som sakt.. (siterer under ) Ro, ro, ro din post, ut av farlig vann. Vuggedivuggedivuggedivugg, vi vet at du lyver. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er alkohol lov på TG? isåfall kjanse jeg også tar meg en tur Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 er vel ikke lov å drikke eller røyke inne i hallen. snus er vel vanskelig å sjekke. tror ikke du kommer inn om du såvidt klarer å gå heller. men vet det er flere som går ut å røyker, og flere som har litt fuktige kvelder på hotell ol. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er ikke noe problem å få inn alkohol heller, vi hadde ihvertfall ingen problemer. Ingen som drakk alkohol eller var beruset mens vi var der da Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hehe, du sikkret deg på forhånd nå ja, lærer i alle fall da. men, det meste står på www.gathering.org av regler og hva som er lov. litt kjipt og ha betalt en del for å fra dit, og så bli kastet ut fordi man ikke kunne gå andre steder en hallen og drikke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå