n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei! Jeg har begge bøkene av Eragon serien. Men så lurte jeg på om noen vet noe om når "Arven" kommer ut? Hvis den da ikke alerede har kommet ut? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Arven (Inheritance på originalspråket) er namnet på heile serien. Eragon er namnet på den fyrste boka, ikkje serien. Den tredje boka, Brisingr, skal kome i september i år. Endret 20. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Jannicke00 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg elsker Arven serien og gleder med inmarri mye til den tredje boka kommer. Synes det er dumt at den ikke får samme navn som orginalen... Brisingr betyr jo ild på både norsk og engelsk... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Den får jo akkurat same namn på norsk og engelsk reknar eg med ... Kva meiner du med originalen? Lenke til kommentar
Elij Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Forventes utgitt (innen) 23. sptember, ifølge diverse nettbokhandler. Vet ikke noe om den norske tittelen, men vil tippe det blir den samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå