Redak Tøren Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har en date picker, og kunne tenke meg å ikke bare velge ett år frem og ett år tilbake, men ti år frem og ti år tilbake også. Uansett hvor jeg plusser på 10 i denne funksjonen, så fungerer det ikke: function IncYear() { Cal.Year++;} Calendar.prototype.IncYear=IncYear; Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Men Calendar.YEAR er ikke årstallet, det er kun en konstant. Calendar.get(Calendar.YEAR), derimot ... int increment = 10; Calendar cal = new GregorianCalendar(); while (cal.get(Calendar.YEAR) < 3000) { cal.set(Calendar.YEAR, cal.get(Calendar.YEAR) + increment); System.out.println(cal); } Endret 20. april 2008 av pgdx Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har ikke vist hele javascriptet, men den ene funksjonen. Slik den står så virker den. Er 2007 valgt, så bruker jeg funksjonen til å plusse på ett år. Da er 2008 valgt, og funksjonen skal plusse på ett år osv. osv. Men jeg har funnet et bedre script hvor det var enkelt å legge til +10, for dette gikk ikke og jeg skjnner ikke hvorfor: { Cal.Year++ +10;} Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Javascript er ikke Java. Javascript-forumet er denne veien ---v Det skal forestille en pil som peker nedov er:) Edit: oops. nedover, ikke oppover. Endret 21. april 2008 av steingrim Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Beklager, my bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå