Skallbaink Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Siden en skal over på 200 quad pumped(effektivt 800) trenger intel å lansere nye cpu er med 200fsb. når kommer disse nye cpu ene som vil væe en overklokkers drøm tror nå jeg siden en har mulitiplieren på 11. Da kan en hive så mye køl på fsben at cpuen virkelig får kjørt seg. Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hvor mye kommer den til å koste jeg mener 2,4 ghz utgaven? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sikkert dyr i begynnelsen...mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Litt dyrere enn den vanlig vil jeg tro, ikke dyrere enn 2,66 for da vil jo folk bare kjøpe den istedet. Tror den kommer ut med HT også og da blir den nok dyrere.... Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor mye kommer dette til å koste? Snakker vi over 2000 kroner for et HK? det suger, canterwood er bra ide men ikke vært over 2000 kroner, en p42,4HT har jeg hørt vil koste 180 dollar Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Sikkert dyr med en gang men når leveringa kommer skikkelig i gang faller prisene til 2,4GHz @ 400/533MHz FSB. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Huff for noen priser... Kjøper AMD så lenge jeg ikke har råd til intel jeg. Hadde de satt ned prisen på de bra hovedkorta sine så kanskje jeg hadde kjøpt en p4... Men 2000 er pokkers mye for et hovedkort altså. Blir spennende å se hvordan de 800Mhz bus P4 prosessorene klarer seg mot AMD. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Huff for noen priser... Kjøper AMD så lenge jeg ikke har råd til intel jeg.Hadde de satt ned prisen på de bra hovedkorta sine så kanskje jeg hadde kjøpt en p4... Men 2000 er pokkers mye for et hovedkort altså. Er alt for dyrt ja. Man får et nFORCE2 (IMO beste socket A hk) for under lakenet + XP2200+ også under lakenet. Bra HK og bra CPU for samme pris som bra Intel HK. Er nesten slik at man blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå