Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Age of Conan - Collectors edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestile hos Elkjop.no nå, link her: Conan hos elkjøp 449,- er jo en god pris :) Pratet med kundesenteret også som sa at sålenge det var kjøpsknapp var det enheter tilgjenngelig for forhåndssalg, så fort dere! :)

 

Gleder meg stort til dette spillet, legge WOW på hylla :)

 

Du er en reddende engel!!!:D

 

Fikk bestillt det på El-kjøp nå!:D hihi!!

 

Har vært helt fortvila for at det har vært utsolgt overalt, og av en eller annen grund har jeg ikke tenkt over El-kjøp i det heletatt:P

Lenke til kommentar

Men fra elkjop.no står det ikke spesifisert hvilke to ingame items du får med, men jeg antar at det er mount og belte(bag)? Og at de(vi) som bestiller der fra "går glipp" av ring og kappe. Kan dette stemme, eller har elkjøp bare vært svært sparsomme med informasjonen de har lagt ut på sidene sine?

Lenke til kommentar
Men fra elkjop.no står det ikke spesifisert hvilke to ingame items du får med, men jeg antar at det er mount og belte(bag)? Og at de(vi) som bestiller der fra "går glipp" av ring og kappe. Kan dette stemme, eller har elkjøp bare vært svært sparsomme med informasjonen de har lagt ut på sidene sine?

Som jeg har postet på andre steder, fant info idag;

Gå til http://register.ageofconan.com og registrer dere fra 2. Mai (koden blir sendt til dere pr. E-post 2. Mai) og registerer koden. Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount, Inventory Belt og muligheten til å starte å spille Age Of Conan tidligere enn andre!

 

Den tidligere spillingen er en nedlastbar versjon som koster 5€ (Euro) og inkluderer 10 dagers spilling som er i tillegg til 30 dagers som du får på CE-versjonen. Dette er kun tilgjenngelig via kunder som forhåndsbestiller.

 

Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen din med koden som ligger i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg inn på adressen ovenfor og registrer din kode!

 

Dette tilbudet er gjeldende til 20. Mai.

 

Mvh

 

Elkjøp

Lenke til kommentar
Men fra elkjop.no står det ikke spesifisert hvilke to ingame items du får med, men jeg antar at det er mount og belte(bag)? Og at de(vi) som bestiller der fra "går glipp" av ring og kappe. Kan dette stemme, eller har elkjøp bare vært svært sparsomme med informasjonen de har lagt ut på sidene sine?

Som jeg har postet på andre steder, fant info idag;

Gå til http://register.ageofconan.com og registrer dere fra 2. Mai (koden blir sendt til dere pr. E-post 2. Mai) og registerer koden. Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount, Inventory Belt og muligheten til å starte å spille Age Of Conan tidligere enn andre!

 

Den tidligere spillingen er en nedlastbar versjon som koster 5€ (Euro) og inkluderer 10 dagers spilling som er i tillegg til 30 dagers som du får på CE-versjonen. Dette er kun tilgjenngelig via kunder som forhåndsbestiller.

 

Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen din med koden som ligger i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg inn på adressen ovenfor og registrer din kode!

 

Dette tilbudet er gjeldende til 20. Mai.

 

Mvh

 

Elkjøp

 

Takk for svar.

Fikk samme mailen jeg også =) Da er det bare å lene seg tilbake og vente!

 

edit:typo

Endret av Wumpus
Lenke til kommentar
Men fra elkjop.no står det ikke spesifisert hvilke to ingame items du får med, men jeg antar at det er mount og belte(bag)? Og at de(vi) som bestiller der fra "går glipp" av ring og kappe. Kan dette stemme, eller har elkjøp bare vært svært sparsomme med informasjonen de har lagt ut på sidene sine?

Noen items er eksklusive for CE, og har ingenting med bestilling å gjøre.

 

Vil du ha kappen kan du melde deg inn i clan of conan på aoc community siden. da får du den gratis.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men fra elkjop.no står det ikke spesifisert hvilke to ingame items du får med, men jeg antar at det er mount og belte(bag)? Og at de(vi) som bestiller der fra "går glipp" av ring og kappe. Kan dette stemme, eller har elkjøp bare vært svært sparsomme med informasjonen de har lagt ut på sidene sine?

Som jeg har postet på andre steder, fant info idag;

Gå til http://register.ageofconan.com og registrer dere fra 2. Mai (koden blir sendt til dere pr. E-post 2. Mai) og registerer koden. Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount, Inventory Belt og muligheten til å starte å spille Age Of Conan tidligere enn andre!

 

Den tidligere spillingen er en nedlastbar versjon som koster 5€ (Euro) og inkluderer 10 dagers spilling som er i tillegg til 30 dagers som du får på CE-versjonen. Dette er kun tilgjenngelig via kunder som forhåndsbestiller.

 

Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen din med koden som ligger i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg inn på adressen ovenfor og registrer din kode!

 

Dette tilbudet er gjeldende til 20. Mai.

 

Mvh

 

Elkjøp

 

Så sjøl om eg har forhåndsbestilt CE versionen så får eg likevel ikkje starte før 23 Mai!?

 

Når eg prøver å registrere meg får eg berre:

 

The Early Access product has been sold out.

We look forward to seeing you in Hyboria on May 23rd.

 

Det står no spesefikt at CE versjonen har early acess, men det er alså ikkje tilgjengelig?!

Lenke til kommentar
Nå er det løp å kjøp på GameZone. De hadde 14 igjen når jeg bestilte for 1 min siden, og den sank til 13. Så lagerstatus stemmer. Litt dyrere enn "normalt", men shit au. :D

 

https://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31271

 

Går utifra at den pre-order kampanjen var til forhåndsbestilling før spillet ble lansert ^^

 

 

Siden det da er lansert så er vel denne naturlig nok utgått. Men alikevel, det er CE boksen. Leita 3 timer etter den i går, og 2 idag før jeg endelig trykket f5 ved en tilfeldighet på Gamezone og så at de hadde den på lager :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...