Xenofil Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Noen som har tips til hvor jeg kan forhåndsbestille denne? Jeg gjorde et raskt søk i prisguiden og fant bare 2 butikker som hadde denne; CDON.com og absoluttspill.no, begge er utsolgt Det må da være flere butikker i norge som har fått 'collectors edition'? Endret 20. april 2008 av Xenofil Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg leter etter det samme, har akkurat sendt en email til Absoluttspill og spurt om de får "inn" noen fler før lansering.. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Pussig at Absoluttspill er utsolgt. Jeg skrev beskjed når jeg bestilt og spurte om jeg var garantert å få ved lansering. De sa sa at de var blitt lovet så mange de klarte å selge. Vi har blitt lovet å få det antallet vi klarer å selge. Så det skal ikke være noe problem så lenge vi kan stole på distributøren. Og det har vi ingen grunn til å ikke gjøre. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Gamezone er også utslogt... :/ Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Pussig at Absoluttspill er utsolgt. Jeg skrev beskjed når jeg bestilt og spurte om jeg var garantert å få ved lansering. De sa sa at de var blitt lovet så mange de klarte å selge. Vi har blitt lovet å få det antallet vi klarer å selge. Så det skal ikke være noe problem så lenge vi kan stole på distributøren. Og det har vi ingen grunn til å ikke gjøre. Kanskje det bare gjelder den vanlige, og ikke collectors. Det er vanligvis lengere produksjonstid pga alle ekstra greiene... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ja, kan vel hende det, men jeg bestilte iværtfall Coll ed. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bestilte CE fra absoluttspill.no i Januar og det avr snakk om at de allerede var utsolgt i Februar.. Spør på spill butikker i byen om hvor mange de får inn Lenke til kommentar
Anech Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tror kanskje det begynner å bli i seneste laget jah... Støtter forslaget om å stikke innom alle lokale spillbutikker, og du kan jo eventuelt bestille fra england eller noe? (Bare ikke bestill fra usa eller tyskland, der blir spillet sensurert , og de fra usa støtter vel bare amerikanske servere også...) Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bestilte CE fra absoluttspill.no i Januar og det avr snakk om at de allerede var utsolgt i Februar.. Spør på spill butikker i byen om hvor mange de får inn Utsolgt i februar? Vel jeg fikk bekreftet at jeg får mitt 27 mars, så det hørtes ikke helt korrekt ut. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mange internasjonale som har CE enda, la inn bestilling i går, 2% mer xp og mount ktnx Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sitter med et Excel ark med mange hundre keys Får vel gi de rundt til de som skal ha dem. Holde av en selv Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sitter med et Excel ark med mange hundre keys Får vel gi de rundt til de som skal ha dem. Holde av en selv Uff, PM-boksen din kommer nok til å eksplodere hvert øyeblikk nå. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Noen som har tips til hvor jeg kan forhåndsbestille denne? Jeg gjorde et raskt søk i prisguiden og fant bare 2 butikker som hadde denne; CDON.com og absoluttspill.no, begge er utsolgt Det må da være flere butikker i norge som har fått 'collectors edition'? Hei, alle nettstedene jeg har sjekket er utsolgt for CE i denne omgang dessverre. Nettsteder hvor man kan forhåndsbestille Age of Conan Det er riktignok rikelig med standard edition å forhåndsbestille. Men for CE ser det litt mørkt ut :/ Endret 21. april 2008 av LordjOX Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sitter med et Excel ark med mange hundre keys Får vel gi de rundt til de som skal ha dem. Holde av en selv Dette er ikke beta keys. Disse er for at du kan laste ned klienten 17 mai og spille 20-23 mai. Du må kjøpe spillet etter denne tiden. Du kan fortsette med samme karakter. Denne koden gir deg også en mammoth mount. Send meg en PM så skal du få en. Har mange Lenke til kommentar
HTL Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Snakket med gamezone på telefon. De får vistnok 100stk til av CE in på lager. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Snakket med gamezone på telefon. De får vistnok 100stk til av CE in på lager. Herlig, sa de noe om når ? skal ha det selv på rappen når det kommer. Lenke til kommentar
HTL Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Blir sendt ut ved realese vistnok. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Går ann å forhåndsbestille CE hos absoluttspill.no nå.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 cdon har også CE inne. Bestilte i går kveld da dem fikk inn. Var tomt på dagtid, men dem fikk heldigvis inn kveldstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå