tsghost Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fant ikke noe annet sted å poste dette, men rett meg hvis jeg har posta feil Noen som vet om et sted FM2 selges billig? norsk nettbutikk/fysisk butikk i mosseområdet? Takk Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fant ikke noe annet sted å poste dette, men rett meg hvis jeg har posta feil Noen som vet om et sted FM2 selges billig? norsk nettbutikk/fysisk butikk i mosseområdet? Takk www.prisguide.no bruker jeg hele tiden for og sjekke slikt lister opp alle nettbutikker og billigst pris Men ikke lokale butikker thou Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Fant ikke noe annet sted å poste dette, men rett meg hvis jeg har posta feil Noen som vet om et sted FM2 selges billig? norsk nettbutikk/fysisk butikk i mosseområdet? Takk www.prisguide.no bruker jeg hele tiden for og sjekke slikt lister opp alle nettbutikker og billigst pris Men ikke lokale butikker thou Sjekka prisguiden, men billigste der var 449,- og jeg mener å ha sett FM2 til 249,- før, så jeg trodde kanskje dere visste om noe Skal sjekke EBgames i morgen. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=156833 Forza 2 bundled med Viva Piñata til 249,- kr før frakt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette er ikke en norsk butikk. Det må du huske. Så du må betale toll. Så da kommer det på ca 449... Pluss porto Lenke til kommentar
valori Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=156833 Forza 2 bundled med Viva Piñata til 249,- kr før frakt. Og frakten der denne uken er bare 5kr så lønner seg å være kjapp. Lenke til kommentar
valori Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette er ikke en norsk butikk. Det må du huske. Så du må betale toll. Så da kommer det på ca 449... Pluss porto Tull. Aldri noe toll fra Playx uansett hva ting koster. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette er ikke en norsk butikk. Det må du huske. Så du må betale toll. Så da kommer det på ca 449... Pluss porto Tull. Aldri noe toll fra Playx uansett hva ting koster. Jepp, har bestilt fra playx.no flere ganger før og jeg har aldri fått toll. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette er ikke en norsk butikk. Det må du huske. Så du må betale toll. Så da kommer det på ca 449... Pluss porto Tull. Aldri noe toll fra Playx uansett hva ting koster. Jepp, har bestilt fra playx.no flere ganger før og jeg har aldri fått toll. Aldri, er vell kanskje å ta alt over en kam. Når jeg bestilte Ghost Reon: Advanced Warfighters 1, måtte jeg legge ut 200,- i tollavgifter. Nå var jo dette tidlig i 2006, så ting har nok endret seg etter da. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 JEG har aldri fått toll. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Kjøpte det på EB games i stad for 249,- Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dette er ikke en norsk butikk. Det må du huske. Så du må betale toll. Så da kommer det på ca 449... Pluss porto Tull. Aldri noe toll fra Playx uansett hva ting koster. Jepp, har bestilt fra playx.no flere ganger før og jeg har aldri fått toll. Det er da rart, bestillte meg Saint Row derifra og fikk mail at jeg ville få toll avgift, grunnen er at det ble sent fra lageret dems i Danmark... Jaja nå liker jeg ikke butikken til og starte med heller da for tidligere episoder. Så i dont care Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå