Gå til innhold

Hvor kan jeg finne Forza 2 billig?

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ikke noe annet sted å poste dette, men rett meg hvis jeg har posta feil :)

Noen som vet om et sted FM2 selges billig? norsk nettbutikk/fysisk butikk i mosseområdet?

Takk :)

www.prisguide.no bruker jeg hele tiden for og sjekke slikt lister opp alle nettbutikker og billigst pris :)

Men ikke lokale butikker thou

Lenke til kommentar
Fant ikke noe annet sted å poste dette, men rett meg hvis jeg har posta feil :)

Noen som vet om et sted FM2 selges billig? norsk nettbutikk/fysisk butikk i mosseområdet?

Takk :)

www.prisguide.no bruker jeg hele tiden for og sjekke slikt lister opp alle nettbutikker og billigst pris :)

Men ikke lokale butikker thou

Sjekka prisguiden, men billigste der var 449,- og jeg mener å ha sett FM2 til 249,- før, så jeg trodde kanskje dere visste om noe :)

Skal sjekke EBgames i morgen.

Lenke til kommentar
Dette er ikke en norsk butikk. Det må du huske. Så du må betale toll. Så da kommer det på ca 449... Pluss porto

Tull. Aldri noe toll fra Playx uansett hva ting koster.

Jepp, har bestilt fra playx.no flere ganger før og jeg har aldri fått toll.

Lenke til kommentar
Dette er ikke en norsk butikk. Det må du huske. Så du må betale toll. Så da kommer det på ca 449... Pluss porto

Aldri, er vell kanskje å ta alt over en kam. Når jeg bestilte Ghost Reon: Advanced Warfighters 1, måtte jeg legge ut 200,- i tollavgifter. Nå var jo dette tidlig i 2006, så ting har nok endret seg etter da. :)

Lenke til kommentar

Det er da rart, bestillte meg Saint Row derifra og fikk mail at jeg ville få toll avgift, grunnen er at det ble sent fra lageret dems i Danmark... Jaja nå liker jeg ikke butikken til og starte med heller da for tidligere episoder. Så i dont care :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...