zerokiller Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nylig har jeg lagt merke til at det er stor nettaktivitet på pcen min, uten at jeg gjør noe. Går jeg inn i status for trådløs nettverkstilkobling, er det konstant aktivitet på pakker sendt. Fins det noen programmer som kan overvåke hva som går ut og inn på nettverkskoblingen min, så jeg kan få stoppet det. Bruker Windows XP. Thanks! Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Anbefaler deg å kjøre virus-scan, spyware scan osv. Høres misstenkelig ut som om maskinen din er infisert av noe dritt, kanskje den står og spyr ut spam-mail? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nylig har jeg lagt merke til at det er stor nettaktivitet på pcen min, uten at jeg gjør noe. Går jeg inn i status for trådløs nettverkstilkobling, er det konstant aktivitet på pakker sendt. Fins det noen programmer som kan overvåke hva som går ut og inn på nettverkskoblingen min, så jeg kan få stoppet det. Bruker Windows XP. Thanks! De fleste av dagens firewalls lar deg overvåke og følge med hva som får netttilgang og ikke Lenke til kommentar
zerokiller Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Kjører NAV sin firewall, skal gjøre det dere har anbefalt meg, så får vi se om det hjelper. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå