Gå til innhold

Ipod touch deaktivert!

Anbefalte innlegg

Ipod Touchen min har vært utladet veldig lenge, så nå tenkte jeg å lade den igjen, når jeg plugger i ladeutstyr og skal slå den på så kommer denne : "iPod er deaktivert prøv igjen om 4342145 minutter"

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg kommer ingen vei

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Eh ? Så du sier at jeg aldri får brukt ipoden min ? Faen meg det teiteste kjøpet jeg noen gang har gjort hvis det! Skal klage til apple!

Er ikke apple sin skyld at du mishandler batteriet. Alt jeg sier er at lithium ion batterier kan dø om de er utladet for lenger. Det er ikke sikekrt at det er det som er problemet. det logiske for deg ville væreå google feilmeldingen

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ipod Touchen min har vært utladet veldig lenge, så nå tenkte jeg å lade den igjen, når jeg plugger i ladeutstyr og skal slå den på så kommer denne : "iPod er deaktivert prøv igjen om 4342145 minutter"

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg kommer ingen vei

[/quote

Småsent svar, regner med at du allerede har levert ipod inn til apple. Men det finnes faktisk en rimelig enkel løsning på dette problemet.

Sørg for at ipod er koblet til pc med itunes og internett. hold de to eneste knappene inn i ti sek for å "resette" ipod. Når skjermen blir blank slipp opp den øverste knappen, men fortsett å hold "home" knappen inne. oooooog vips,så vil itunes gjenkjenne ipoden og du kan begynne gjenoppretting! Er vel verdt å merke seg at alt innhold vil bli slettet.

walk hard!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...