-Léon- Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tenkte å spille TF2 igår men fikk ikke fram noen online games... Samme skjer på Garrys Mod. For noen mnd siden så fikk jeg kontoen min hacket eller noe i den duren. Men fikk den heldigvis tilbake i god stand. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 dumt spm men prøvd å restarte tf2 etter første gangen det ikke funket ? Regner med at du har det men like greit å spørre Har hatt samme problem med tf2 men da måtte jeg bare restarte tf2 1 eller 2 ganger så fant jeg nett spill Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 www.steampowered.com. Det er deres ansvar å hjelpe deg. Spør der Lenke til kommentar
mezri Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tenkte å spille TF2 igår men fikk ikke fram noen online games... Samme skjer på Garrys Mod. For noen mnd siden så fikk jeg kontoen min hacket eller noe i den duren. Men fikk den heldigvis tilbake i god stand. kansje branmuren din blokker sjekk det ga på branmur så trykker du untak og legger til tf2 hvis ikke det fynker slå av branmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå