Naiits Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Skal kjøpe meg ny mobil, men vet ikke om jeg skal kjøpe w960i, eller om jeg skal vente til 28. Mai, og kjøpe G900. Takker for svar Lenke til kommentar
Benjamin Alexander Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det kommer jo an på om du vil ha en musikktelefon eller ikke. I utgangspunktet er det fordeler og ulemper med begge telefonene, men det jeg ser på som vesentlig er om du vil ha en stor, oransje "W" på telefonen. Hører du mye på musikk, har du funnet svaret selv! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har iPod, så bruker ikke mobilen så mye til musikk. Jeg har ødelagt den gamle mobilen min w880i, så har jeg tabbeforsikring, så jeg kan legge til litt ekstra penger å få en bedre mobil. Går det an å få gavekort der i stedet for å måtte velge mobilen med en gang? De taper jo ingen ting på det. Å jeg har lest at det er veldig bra musikkspiller på G900 selv om det ikke er wolkman Lenke til kommentar
Thel Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kan jo tipse om at elkjøp sin nettbutikk selger w960i til 3000kr nå, kanskje ikke så relevant siden du har tabbeforsikring? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Kjøpte mobilen på expert, så kan vel bare velge ny telefon derfra. Å på Expert koster W960i 4.687 kr :O Endret 20. april 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå