JFM Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Finnes Prison Break i Blu-ray? Tror sesong 1 finnes. Vil sesong 2 og 3 også komme ut på Blu-ray? Endret 20. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Prison break sesong 1 finnes på blue ray men foreløpig kun i statene. De er nok sonelåst siden det er fox som utgir og lager serien. Sesong 2 og 3 kommer nok snart. De skal vel få oss til å kjøpe dvdene først også kommer de med blue ray. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm... enklere å laste det ned da, i fine mkv ripper! med god lyd og alt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Hmm... enklere å laste det ned da, i fine mkv ripper! med god lyd og alt. Jeg har da ikke skevet at jeg ikke skal laste ned? Noen ganger hørt om "Prison Break S01 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD.torrent" eller "Prison Break S01 720p BluRay DTS x264-ESiR.torrent" Eller kanskje "Prison Break Season 1 Disc 1 Blu-Ray 1080p DTS-HD 5.1.torrent"? Men jeg har heller ikke skrevet at jeg ikke skal kjøpe dem. For jeg gjør faktisk det. Vurderer å kjøpe dem. Hadde jeg barre hatt en spiller... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Så de hadde sesong 3 på den lokale Elkjøp butikken her. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sesong 3 finnes iallefall på Blu-Ray: Prison Break 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Prison Break - Season 3 er sonefri, mens Season 1 er låst til sone A (amerika) Edit: Det ser faktisk ut osm om season 1 faktisk finnes som sone B (med andre ord går den på norske spillere). Nedturen er jo at det er fra franske Amazon: http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/B000...lurayregco0d-21 Ettersom jeg ikke kan et ord fransk, så oversett gjerne om det følger med engelsk språk. Edit: Ser jo ut som den har språket "Japonais"... ikke det jeg aner hva det betyr, men høres jo ut som japansk. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå