odah Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hei, Lurer egentlig hva som er best å bruke.? Hva syns dere går kjappere på nette og bruker mindre minne på pc ? Endret 21. april 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tror du egentlig bare må prøve deg frem og finne den du liker best. Både Safari og Firefox (Firefox3 kommer til sommern med mye nytt) er gode nettlesere og det handler i bunn og grunn om hva man liker. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ikke glem å prøve Opera Lenke til kommentar
odah Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Opera har jeg prøved, bruker mest firefox egentlig. Men syns Safari ser ganske kult..! Er egentlig ikke så glad i opera, men tenkte jeg skulle bare høre hva folk syns det er positivt og negativt med firefox og safari.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) I bunn og grunn kommer det litt an på hva man selv foretrekker og har behov for. Smak og behag. Jeg har ingen kjennskap til Safari, men en positiv funksjonalitet i FireFox er jo de mange add-ons som er tilgjengelig. Endret 21. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 men en positiv funksjonalitet i FireFox er jo de mange add-ons som er tilgjengelig. Den går nok begge veier, som f.eks. at det er mange add-ons som man bare "må" ha i firefox. Det er også uting at flere add-ons er dårlig kodet og gjør Firefox til sirup :\ Men det kommer mest ann på hva man liker, selv om jeg synes man kan glemme Safari om man har Windows, ellers er det fritt fram og anbefaler deg å bruke litt tid på de alle for å finne ut hva du liker best, jeg liker Opera best selv. Den er dog den som troligens tar seg mest tid å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå