Gå til innhold

Mass Effect: Spørsmål vedrørende "Feros Data Recovery" -quest

Bone

Anbefalte innlegg

SPOILER VEDRØRENDE QUESTEN!!

Heisann! :)

Sjekk denne linken hvis dere er i tvil om hva jeg mener: http://masseffect.wikia.com/wiki/Feros:_Data_Recovery

Det jeg lurer på.. jeg fikk inntrykk at Gavin Hossle og hans oppdrag var av "negativ karakter", og at jeg IKKE burde (hvis jeg skal følge den "snille linjen") levere databrikken tilbake til han.. Men, det ser ikke ut til å ha noen negativ effekt.. Jeg får ingen "Renegade poeng", eller noe..

Jeg stusset også litt på denne delen i teksten:

One of the researchers will ask you to retrieve some data for him while you are clearing the facility of geth. You can also acquire this assignment from Gavin at Zhu's Hope after completing the main Feros missions.

Er det dermed TO personer jeg kan få denne questen av, den ene "snill" og den andre "slem"? Eller er det bare en rar skrivemåte (som kan forsvares med ordet "AFTER" completing...)?

Er litt opptatt av å være snill, skjønner dere! :blush:

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror eg skjønner kva du meiner. men eg tror ikkje det har noe å sei. bare hjelp han du og se kva som skjer, du kan isåfall save rett før du hjelper han så vis det skjer noe som ikkje var meningen så gjør det ingenting.

mener at det ikkje skjedde noe når eg hjalp han. du får ikkje noe konsekvenser for det tror eg.

og eg tror du kan finne han igjen etter main quest oppdraget (bare på feros)der med zhos hope.

Lenke til kommentar

Takker! :)

Du forsto nok hva jeg mente..

Jeg har også gjort som du sa, at jeg savet først.. Jeg saver masse! Tror jeg er oppe i en 410 -saves allerede.. :blush: hehe.. Men, nei, det hadde ingen negativ effekt der og da.. jeg fikk som sagt ingen Renegade-poeng, eller noe.. Derfor jeg spurte var om det kanskje fikk noen konsekvenser for noe som skjedde noe SENERE igjen.. om jeg eventuelt skulle komme borti en mer lojal person som trengte samme informasjon.. !? :) ..men, så dypt har kanskje ikke spillutviklerne gått..

On a sidenote..

Jeg har fortsatt tilgode å gjøre det sideoppdraget man får veldig tidlig i spillet, av Helena Blake, som går ut på å knerte 2 "crimelords".. Men, jeg har ikke gjort det enda fordi oppdraget kom fra en "ond" person, selv om crimlordsene ikke er noe særlig snille de heller.. Fortsatt litt usikker på hva jeg skal gjøre der også.. :blush: ..oh, the hard life of being the good guy! :p

Det eneste jeg finner litt negativt med Mass Effect til nå, er alle "uncharted worlds" .. de er så jævla like alle sammen! :( ..synes de kunne ha variert det NOE.. samt alle bunkersene man går inn i og sånn.. men, men.. Bortsett fra det så er spillet helt herlig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...