hernil Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei, jeg lagde en gang i tiden en tråd som tok for seg msn på mobilen. Jeg kom over et spørsmål som angår det i dag, og tenkte jeg skulle grave frem den tråden igjen, jeg søkte, men fant ingenting. Jeg hadde "heldigvis" linket til tråden et annet sted også og fulgte da min egen link (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=686697). Får da denne fine meldingen: Forummelding Det oppstod en feil. Er du usikker på hvordan du bruker innstillingene, gå til hjelp. Feilen var: Beklager, linken som førte deg til denne siden ser ut til å ha gått ut på dato eller er brutt. Har tråden min forsvunnet, hvis ja, hvorfor? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei! Tråden din ligger i papirkurven. Du vil få en pm av meg med hvem du skal kontakte for å få oppgitt grunn (moderatoren som foretok slettingen) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Missforståelsen er ordnet, og tråden er tilbake. Denne kan stenges. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg