Trainman Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) En kamerat har en stasjonær Dell Dimension 9200 med XP Mediasenter med en D-Link USB trådløs dongle dings tilkoblet. Hans sambo har en Acer Travelmate 2490 bærbar med XP Home. De har et speedtouch trådløst modem levert av NextGenTel. Begge maskinene er på internet trådløst. Acer maskinen finner Dell maskinen, men ikke omvendt. Acer finner ikke skriver koblet med kabel til Dell. Har satt opp nettverket på samme måte som jeg alltid har gjort , men det er ikke snakk om i (en viss plass) at jeg får det til å fungere. Har godt over alle innstillger i begge maskiner. Har noen tips til hva vi evt. kan ha glemt å sjekke? Er det noe spesielt man må gjøre med Speedtouch trådløse modemer? Hilsen undrende. Endret 20. april 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Passord på gjestekonto? Prøvd å slå av softwarebrannmurene? Norton AV? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Passord på gjestekonto?Prøvd å slå av softwarebrannmurene? Norton AV? Takk for svar. Brannmuren hadde jeg ikke tenkt på. Han har F-Secure fra nettleverandøren. Noen spesiell konfigurasjon der man må huske på? Endret 20. april 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det vet jeg ikke Det er noen A.V. pakker som gjør langt mer enn å bare blokkere virus. Tror ikke F-Secure er blant de verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå