asbhegge Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har laget en ny partisjon N: som æ vil overføre "mine dokumenter" til. Grunnen til det er at æ skal kjøre en gjennoppretting av partisjon C: og da vil æ ikke at mine dokumenter skal slettes som i dag ligger på C: Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Høyre klikk på Mine dokumenter -> Egenskaper -> deretter trykk på Flytt og velg en ny folder. Det burde gjøre jobben. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Høyre klikk på Mine dokumenter -> Egenskaper -> deretter trykk på Flytt og velg en ny folder. Det burde gjøre jobben. Nope, det virker ikke slik i vista. Følg oppskriften på denne siden, eller let gjennom dette Google søket. atlef. Endret 21. april 2008 av atlef Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Høyre klikk på Mine dokumenter -> Egenskaper -> deretter trykk på Flytt og velg en ny folder. Det burde gjøre jobben. Nope, det virker ikke slik i vista. Følg oppskriften på denne siden, eller let gjennom dette Google søket. atlef. Den ene linken virket ikke Da min engelsk kunnskaper er noe rustet, så tar æ gjerne imot en veiledning på norsk hvis noen har? Lenke til kommentar
salms Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har akkurat gjort det der selv, og det var slik som han ovenfor beskriver.. Jeg trykte på windows-ikonet, høyreklikket på "documents"(engelsk vista), valgte "properties"(egenskaper) og så skillearket "location"(noe norsk smart noe sikkert), så "Move"(Flytt). Valgte så den mappa jeg hadde på en annen harddisk, og når jeg trykte på "Ok" så fikk jeg spørsmål om jeg ville flytte de eksisterende filene og mappene i vista's originale mappe over til den jeg valgte, noe som ble gjort uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå