haliguli Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hei. Jeg skulle oppdatere min sony ericson og da krasjet telefonen. Den ble levert inn til Service. Det jeg ikke tenkte på var at hele adresselisten min ligger på telefonen, har akkurat fått nytt SIM kort. Er det mulig å få overført fra det gamle SIMkortet. Hilsen fortvilet. Lenke til kommentar
H-gun Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hei. Jeg skulle oppdatere min sony ericson og da krasjet telefonen. Den ble levert inn til Service. Det jeg ikke tenkte på var at hele adresselisten min ligger på telefonen, har akkurat fått nytt SIM kort. Er det mulig å få overført fra det gamle SIMkortet.Hilsen fortvilet. er ikke noe problem å overføre fra det gamle.bare sett det gamle sim kortet inn i tlf å kopier de over , og sett så det nye i og kopier de over på det igjen. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Alle nye SE telefoner med minnebrikke har muligheten for å kopiere telefonlisten til minnebrikken. Kan være en tanke å gjøre dette FØR apparatet eventuelt krasjer enda en gang. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei Flodec! Ditt forslag hjelper lite om ein mister eller noen stjeler mobilen din.Eg har i fleire år brukt ein av dei mange synkroniseringstjenestene mot web som finnest.Og satt det opp slik at kontaktinformasjonen blir synkronisert automatisk ein gang pr. veke.PIM genererer ikkje så mykje trafikk og er ei billig forsikring Det fine med SyncML standaren er at den ikkje er låst til SE,Nokia eller andre opperatører.Har du funksjonen på din nåværande telefon og din neste kan all PIM informasjonen overføres OTA uten stress. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Alle nye SE telefoner med minnebrikke har muligheten for å kopiere telefonlisten til minnebrikken. Kan være en tanke å gjøre dette FØR apparatet eventuelt krasjer enda en gang. Hvordan kopierer man over til minnekortet på SE-telefoner? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei pologutt! Om du er står i "displaymenyen" trykker joystikken ned så kommer du til kontaktene dine.Akkurat som om du blar for å ringe til noen.Når ei vilken som helst kontakt er merket så trykk på mer.Så trykker du joystikken opp.Da kommer du nederst i "rullegardina og Valg er markert,trykk på Velg.Så blar du deg ned/eller opp til du kommer til valget Avansert (eventuelt kan du trykke på tallet 7 for å komme direkte inn i den menyen).Da blar du deg ned til kopier til M.S (eller trykker 5). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå