Godset Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 minst to gullkort mot han eller ett diamant kort. Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg byr: Nyan i gull Huusko i gull Og Thorvaldsson i gull Og Alanzinho i vanlig deal? Lenke til kommentar
Godset Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg byr:Nyan i gull Huusko i gull Og Thorvaldsson i gull Og Alanzinho i vanlig deal? har du ett diamant kort hvis du har det tar jeg med didier konan ya i gull og jørgen horn i gull på kjøpet Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nei dessvere har jeg ikke diamant enda Men jeg legger til skjelbred til budet mit deal? Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nei dessvere har jeg ikke diamant enda Men jeg legger til skjelbred til budet mit deal? er skjelbred gull eller vanlig? Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nei dessvere har jeg ikke diamant enda Men jeg legger til skjelbred til budet mit deal? er skjelbred gull eller vanlig? Han er vanlig Lenke til kommentar
kaj-owe123 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg byr Martin Fillo. Marius Johnsen (gull) Frode Kippe (gull) Ivar Rønningen (gull) Deal? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg byr Martin Fillo. Marius Johnsen (gull) Frode Kippe (gull) Ivar Rønningen (gull) Deal? byr F. Holm, Jørgen Horn i gull for fillo Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) jeg byr på fillo i gull gull: Toni Koskela(molde) Knut Borch(Tromsø) Vanlige: Kjetil Wæhler(Vålrenga) Shane Stefanutto(Lyn) Endret 1. mai 2008 av aspire110 Lenke til kommentar
96tark Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har et nytt bud: Gull: Thorvaldsson Huusko Vanlige: Tore Reginiussen Daniel Fredheim Holm Miika Koppinen Troy Perkins Thiago Martins For Fillo i vanlig... deal? Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har et nytt bud: Gull: Thorvaldsson Huusko Vanlige: Tore Reginiussen Daniel Fredheim Holm Miika Koppinen Troy Perkins Thiago Martins For Fillo i vanlig... deal? jeg byr munoz i gull og nicht i gull Lenke til kommentar
96tark Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har et nytt bud: Gull: Thorvaldsson Huusko Vanlige: Tore Reginiussen Daniel Fredheim Holm Miika Koppinen Troy Perkins Thiago Martins For Fillo i gull... deal? Jeg har et nytt bud: Gull: Thorvaldsson Huusko Vanlige: Tore Reginiussen Daniel Fredheim Holm Miika Koppinen Troy Perkins Thiago Martins For Fillo i gull... deal? Jeg byr de for Fillo i gull, ikke for han i vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg